![]() |
Tussen de lakens...
Oftewel: Wat voor pyjama draag jij? Of welke niet natuurlijk O-)
ik slaap altijd in een hemdje, boxer en fleecebroek in de winter en in de zomer in een hemdje en boxer alleen. |
Enkel boxer.. Mocht ik het heel koud hebben (1 keer per jaar ofzo) doe ik sokken ( :$ ) en een shirt aan.
|
In de zomer: enkel short of string, thuis wel meestal nog een topje op
In de winter: soort jogging broek + topje |
als ik t koud heb, een pyama....en doorgaans anders een boxer, soms vergezeld met een tshirt
|
alleen een boxer :o eingelijk geen uitzonderingen, als et koud is, gewoon extra deken
|
boxershort en trainingsbroek
|
meestal alleen een string en als het heel koud is een hempje met zo'n foute glimmende pyjamabroek :d
|
meestal een boxer en een slaapshirt, soms geen shirt en heel soms geen boxer maar helemaal naakt kan ik soms niet goed slapen :p
in een string trouwens al helemaal niet brrr |
boxer, of niets 8)
en as het koud is een tshirt, en als het heel koud is nog zo'n homewear broek :7 |
meestal in boxershortie en een topje
|
eigenlijk altijd boxer en in de winter dan ook nog een t-shirt
|
boxer + t-shirt
|
in de zomer string+ een t shirt
in de winter pyama broek+ string+ een t shirt :) |
Boxer + bh>> zomer
hempje+shirtje+trui+boxer/string/onderbroek+broek >>winter Brrr ik heb het altijd zo Koud :huh: |
poeh, wat heb iedereen veel aan :o
|
niks... Ik vind het echt niet fijn om iets aan te hebben in bed..
|
Citaat:
alleen op kamp of als ik ergens blijf phitten doe ik de moeite wat aan te houden in bed :+, maar in me eigen bedje gewoon lekker niets :z |
BH/String/slaapjurkje
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyhow..slaap meestal in een boxer+hempje van zachte lycrastof <3 Of een pyjamabroek+hempje of een pyjamabroek+zo'n pyjamajasje |
Citaat:
|
Citaat:
|
helemaal niets, ik vind kleren ontzettend irritant als ik in bed lig
|
gewoon een pyjama en een onderbroek...
|
Slip en topje.
Tenzij er iemand blijft slapen of als ik slaap op verplaatsing, dan is het een topje, slip en een broek. |
slapen op verplaatsing...dat is logeren ofzo?
|
Citaat:
|
Gewoon een jokking broek, oude wolletrui en een t-shirt, sokken en natuurlijk ondergoed.
|
winter: boxer
zomer: boxer of naakt |
In de zomer... Boxer
In de winter... een trainingsbroek een pyjama broek een spijkerbroek een een hemd een t-shirt een trui en als laatste een bondjas.... Oftewel.. een pyjama broek en t-shirt... |
Citaat:
en 'op weekend gaan' dat is kamperen? |
Citaat:
Op weekend gaan --> weekend niet thuis slapen, bv.op kamp,.. moet daarom niet noodzakelijk kamperen zijn maar kan ook hotel, jeugdherberg,... zijn |
Citaat:
In een gebouw, in een tent, ... met een groep(je) mensen. |
meestal boxer of niks.
|
Citaat:
Heh, is volgens mij ook slecht om mee te slapen, maar ik ben bang voor hangborsten :p Ik slaap echt ALTDIJD met mijn bh aan. edit; ookal weet ik dat je als je slaapt weinig kans hebt dat ze gaan hangen |
Citaat:
|
en je hebt sneller kans op borstkanker, heb ik ergens gelezen...
|
Jezoes, wie heeft me dit dan weer aangesmeerd?
:'( En kanker? Hoe kan dat dan? |
Citaat:
|
Ik heb altijd pyjama's van Women Secret. OOh en een heel mooi slaapkleedje voor de zomer.
|
Citaat:
aangezien jij alles lijkt te weten, kun je ze ook trainen? En ja, zo hoe? ;) |
Citaat:
maar zeker weten doe ik dat niet? |
Hehe, van mijn mams heb ik andere verhalen gehoord (draag altijd je bh, anders gaan ze hangen 8|)
Maar ik wil wel iets overhouden, die zwemsters hebben bijna geen borsten, dat is ook niet mooi:no: Tnx anyway ;) |
Citaat:
|
Hahaha, ik doe het fout denk ik, want ik voel mijn bovenarmspieren (en die zijn gespierd genoeg hoor:| )
|
normaal moet je je borsten voelen optrekken. ooit es in lichamelijke opvoeding geleerd.
|
ff denkuh .... boxer, pyama en sokken, zelfs in de zomer nog heel vaak, MEGAKOUWKLEUM BRRRRRRRRRR ;)
|
Citaat:
|
in de winter :
baggy lange pyjamabroek met een willekeurig xl shirt als ik het koud heb doe ik sokken aan in de zomer : ook pyjamabroek maar dan met een hempje ofzo. |
het hangt er vooral vanaf als ik al dan niet alleen slaap, want alleen is het toch wel ietsje kouder
winter, boxer en t-shirt |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.