![]() |
Zenuwen
Ik heb het koud, warm en kan niet meer helder nadenken. Ik ben zenuwachtig! Nu al, omdat ik donderdag een les moet geven. Mijn eerste, echte les.
Ik haat zenuwen! :@ |
Bedenk je gewoon dat jij gewoon kennis hebt (Nederlands toch?) die je wil overbrengen op anderen, en dat je daarom geen reden hebt om zenuwachtig te zijn. Bovendien: degenen aan wie je les geeft doen je dat niet zomaar na hoor! Ik hoop dat het lukt donderdag, succes :*
|
succes! *)
|
Veel succes!!
|
Citaat:
Over een paar maanden gaan 'mijn' leerlingen (Nederlands ja) spreekbeurten houden. Dan kan ik weer lekker achterin de klas gaan zitten kijken :) Maar ja, ik kan het in theorie ook wel. Ik vind het gewoon eng :| |
succes, dat zal wel vlot lopen:)
Welke leeftijdsgroep? |
Citaat:
Ze zijn een jaar of 13, 14, 15.. |
succes :thumbsup:
|
gewoon ff relaxe ... heb ik soms ook last van ... moet je gewoon ff doelloos tv kijken ...
|
Neem een warm bad!:thumbsup:
|
Heel veel succes :*
Het lukt je vast :) |
Heb geen advies...
dus Succes!! JE KUNT HET !!! |
ik ben ook vrij vaak zenuwachtig, voor spreekbeurten ed (iets anders als echt lesgeven, mrja)
en meestal valt dat echt HEEL GOED mee eenmaal ik bezeg ben! :) dus dat zal bij jou ook echt wle het geval zijn, SUCCES!! (en laat weten hoe het ging) |
Citaat:
|
I feel goohood *tudududududududuuu*
You know that I should now.. I feeheeheel goohood.. Het is voorbij! Het ging GOED! Man, wat vond ik dit eng, maar toen ik er eenmaal stond ging die angst vanzelf weg. Ik durf niet te beweren dat ik de hele wereld aankan, maar een klein stukje wel :) |
hehe, proficiat dan eh! :) zie je wel, ik wist dat je het kon! ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.