![]() |
stel
aangezien je niet achteruit mag rijden in een 1 richtingsweg en die vrouw die krijgt daar een boete voor zullen wij hem dan met z'n allen betalen (meteen leuke naamsbekentheid voor ll.com :thumbsup: )
|
:O
|
Jij maakt ook van alle dingen een speciale topic van de tasjesroof he!!!:yes: :thumbsup: _0_
|
Citaat:
zegt 17-12 je nog wat? |
Citaat:
ik weet van niks.... euuhm... breng me op de hoogte :p |
Nee.
|
nee is goed met jou!!!
zal ik onthouden!! |
Citaat:
En toen ik 12 was ging ik naar euhm duitsland op vakantie. goed onthouden. |
LOL :D :D dat vind ik echt een vet idee :+
|
17-12:
PCRodent, SpiNe, FeyenoordGirl, Todo-ai, Sterretje7, Lotje, Yepper, nauka, 009, neuker, jwtendam, RaPpIn, Irresistible, PHI, davey81, longo58, play_boy, zonnetje, floddertje4, labrador, steggerda, More ? |
Haha idd wel een vet idee :+
|
Citaat:
|
top idee praksmul
|
Citaat:
Maare.. hoeveel :9 |
Citaat:
Maarja helaas jij bent er toch ook niet beter op geworden.. :wave: |
Citaat:
en ik ben er niet beter op geworden? haha heb in die tussentijd meer dingen gedaan die jij daarvoor nooit hebt ondernomen eeuh wacht... in ongeveer14maand dus donder alsjeblieft op met je gezeik :kots: was top? ik heb er gewoon spijt van dat ik het heb gedaan verspil de moeite hoe graag je ook wil veranderen je doet het toch neit http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon13.gif |
Pakspul heeft ambities om Prins Bernhard op te volgen?
|
waar de fuck gaat die ruzie van jeroen en eelco over :huh: :d
en waarom moet dat op dit forum ? :p |
maak een paypal kan iedereen meteen storten hehe *)
|
Citaat:
|
of stort alles maar op mijn rekening voor me rijbe.......euuhm.. voor die vrouw!!! dan kunnen we de boete betalen.....
|
Citaat:
|
Oooo:huh: hoe kom je erop??
shit hij heeft me ondekt |:( |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.