![]() |
Wat voor verzorgingproducten voor haar en huid gebruik jij allemaal?
Make-upjes, mousse en parfum ed. vallen hier dus niet onder.
haar; fructis shampoo & cremespoeling + elke week een haarmaskertje van schwarzkopf. huid; scrubspul van de etos eigen merk, bodylotion van zwitsal, huidzuiverende creme van de hema, dove silk douche, labello pearl & shine en niveacréme |
haar: Nivea-shampoo, Fructis crèmespoeling
huid: Nivea-zeep, weet eigenlijk niet veel van crèmes |
gewoon shampoo, zeep en after shave balsem
|
nivea anti roos shampoo :$
nivea aftershave balsem en dan nog 1 oft andere lotion die ik van mn zus steel :loser: |
Ik wacht met smart op de eerste metro-man die hier komt posten :Y)
|
Citaat:
|
haar: adrelon kiwi voor lang haar, frizz
huid: scrubs in alle soorten en maten en bodylotion van Light Blue |
haar: dove shampoo, haarlak van wella extra strong en gelwax van taft
huid: zwitsal douchegel, life by esprit douchegel of marc'o polo douchegel lacoste touch of pink bodylotion zwitsal creme voor een zachte huid |
Haar: frutisshampoo en après-shampoo, fructis wax, fructis gel, elsève soin spray protecteur, elsève lait de brushing anti-cass, gliss kur brillant tonic.
Huid: nivea creme, bodylotion van de h&m, mustela reinigingsmelk, douchegel (wisselt af). |
Citaat:
Jeeezoees, wat hebben die jongens/broers toch? Te lui om zelf die bodylotion (for women) te halen ofzo? :{ |
Gewone shampoo en gewone zeep. Ben niet zo'n typetje dat graag uren in de badkamer bivakeert.
|
Citaat:
|
ijdelheid 8-)
shampoo en goedkope gel nivea gezichtscreme en bodycréme oid ahja en nivea aftershave ook |
kruidvat gel, een of ander huidspul, af en toe haarkleurgelachtigspul ofsow :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haar: andrelon glad en steil shampoo + cremespoeling
huid: blistex, dove ochtendcreme en dove nachtcreme verder verpest ik eerder mijn haar door er soms mouse in te smeren.. en een andere keer door er de stijltang in te zetten |
haar:
*andrelon 2in1 *trekpleister haarmousse/haarlak *of ik jat een likje gel van m'n broertjes huid: *douchegel van palmolive of puma *bodylotion van eucerin, indian summer of estee lauder *bodyscrub van de hema *gezichtsmaskertjes van de tuinen *gezichtsscrub van de hema *wash off gel en crème van nivea *oogmakeupremover van rimmel *lippenbalsem van de hema *parfummetje van estee lauder of puma |
Axe shampoo voor in het haar
Nivea Styling Gel Clearasil voor in het gezichtje ... verder niets belangrijks |
Citaat:
|
zeep, shampooo, bad&douche schuim, Gel, scheerschuim, aftershave. zoiets
ohja, en soms een cremespoeling in me haar omdat t gewoon lekker is :z |
Citaat:
maar deze mannen verzorgen zich echt goed: moisteriser ed. |
Haar:
Guhl Glansbalsem Mango Frizz ease Hair serum Gliss Kur hair repair Niveay Styling cream-gel Rest: Bodylotion miracle Dove facecarereinigingsmel Dove Scrubgel Douchegel Dove supreme silk (ja zo zacht als zijde) labello pearl & shine |
haar: head&shoulders anti roos shampoo:+ en een of andere gel/wax van de kapper :7
huid: iets van nivea voor op je gezicht, nivea creme, aftershave balsem |
haar : taft gel , shampoo (fructis, ruikt lekkkurrr <3 ) , af en toe ook de cremespoeling.
huid: badedas douchegel, nivea facewash (for men) , after-shave, en scheergel = met aloe vera <3 |
haar: fructis shampoo en cremespoeling (al wordt het tijdelijk andrélon omdat die in de aanbieding was en fructis niet :+) , fructis mousse voor mn krullen :love:
huid: ik heb veel lekkere douchegels en bodylotion maar ik gebruik het weinig :$ wel makeupverwijderaarspul van de hema en blistex 8-) |
water :+
en dan nog wat andere dingen, shampoo, gel, douche gel, after shave, etc |
Citaat:
|
Citaat:
lau was dat met jou? zoo ernstig. eerst pimpen met zn 2 telefoons, 218721956934 euro cash en mp3spelersss (ja hij had echt meerdere van alles en showde dat zooo onopvallend :z) en toen kwam eerst de IMPULSE deo tevoorschijn (even voor de duidelijkheid dat is voor meisjes) en nadat ie daar vrolijk mee had rondgespoten onder zijn D&G trui kwam de zwitsal babyolie tevoorschijn en en en moet ik nog doorgaan? :'( |
Citaat:
|
oja ikke:
voor haar fructis shampoo en voor huid wel een stuk meer: garnier tonic, een of ander vaag reinigingslotionnetje van zo'n yves rocher-achtig bedrijf, nivea young crème, t-zone crème tegen de glim 8) en soms nog wat anders. oja en ik hou van vogue girl douchegel of mijn happy farm badschuim of kneipp badolie of fa douchegel of laura biagotti douchegel etc etc :p |
Citaat:
Haar: wassen met "gewone" shampo en creme spoeling van mn zus :huh: :D En gooi er wat goedkope gel in, die zijn immers het best :) huid: normaal Nivea douch gel, maar die is nu op... |
Citaat:
|
Citaat:
maar elke cheap-ass geel heeft zn eigen unieke geur hoor |
Citaat:
@ krien : weet niet meer of dat met mij was, kan best wel :) Of ik heb gewoon de herinnering uitgewist :huh: ot: shampoo; andrelon en cremespoeling gebruik ik niet. soms beetje mousse, meestal niks. voque douchegel of een of andere douchegel van yves rocher :9 verder nivea make up remover en lotion, en ming shu parfum van de yves rocher :love: |
Dove face creme,,,
Herbal shampoo en cremespoeling.. bodylotion vanille van de body shop. enz... |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.