![]() |
IQ test 2005
Wat is jullie IQ?
Meegedaan? Ik wel.. 8) Vorig jaar volgens mij een IQ van 140 dit jaar zelfs nog hoger. Pfoei.. http://rommel.kampie.nl/iqtest.JPG |
ik heb dit jaar niet meegedaan, omdat ik nog met andere dingen bezig ben en ik te laat inzapte, maar wat ik ervan heb meegekregen viel het allemaal nog wel mee. Volgens mij had ik vorig jaar 134 ofzo... staat nog wel ergens gedumpt in de topic van vorigjaar :)
|
net gedaan, kwam op 138 uit :o
En dan zeggen ze dat het gemiddelde tussen de 85 en 115 ligt. Klopt geen sodemieter van als Kampie en ik er al dik boven zitten natuurlijk :no: Het was ook wel erg simpel hoor :z |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alleen zaten er in deze test wel belspelwoorden op niveau. Strafakaz en melsterheem is toch even andere koek dan die crap die je doorgaans op dat call-tv krijgt...
Ik scoorde bij deze test toch een beetje tegenvallend; 118 waar ik voorgaande jaren steeds rond de 130 schommelde. Misschien is dat wel het verschil tussen schoolgaand en niet-schoolgaand zijnde... |
die hele test is echt crap
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben te slim om mijn tijd te verspillen aan zo n test, ik ga liever verder om dat topic naar de 400 te brengen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
147 :$
|
132
|
Hahaha Appelshampoo toch! Waarom ga je je daarvoor schamen?! Je bent gewoon HOOGbegaafd! :D ;)
Ik heb ook een test gedaan, vorig jaar :p Zat toen op 138 |
heb een keer een echte test gedaan en zat toen op 139
|
check dit dan:
Citaat:
|
Citaat:
|
en deze test slaat ook ergens op?
ik bedoel, die uitkomsten betekenen ook wat of is het gewoon een leuke tijdverdrijving maar niet echt iets wat je serieus moet nemen? |
Citaat:
|
vorig jaar had zelfs sparkle een iq van 130, dat is het bewijs dat deze test nergens op slaat
|
Bij een echte had ik 132.. Deze ben ik nu aan het maken maar dit is zo belachelijk dat het grappig is :z
|
Citaat:
|
Citaat:
haha ik zal eens kijken wat m'n IQ is zal wel niet zo hoog zijn :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ben de test nu aan het maken.. vind het alleen klote dat je zolang moet wachten als je meteen het antwoord weet...
wil zo snel mogelijk laar zijn maart je moet eerst wachten tot de tijd over is :S |
nog zoiets...
wat was de kleur van de streaker die daarstraks voorbij kwam... heb geen streaker of iets gezien :? |
ja hoor daar komt de uitslag!!!!....
prrrrrrr........................ 125 vwo niveau... moet je zien wat ik nu op school doe.. vmbo beroepsgericht :? |
Citaat:
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat deze test gemaakt is om het moraal van de Nederlandse bevolking op te krikken.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga hem niet maken, ik win tog nooit wat
|
Citaat:
|
Citaat:
:$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik weet niet hoor, maar ik krijg van Kelly nou niet meteen het idee dat ze zó dom is.... |
ik doe hem nu vet lang wachten, maar hij is echt te dom voor woorden
|
waar kun je hem doen?
|
|
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
De BN-ers 4. Barbara Karel - 99 (wie?????) dat is die meid met de zwarte haren die MTV nieuws doet... |
Citaat:
|
de voorbeeld vraag duurt me al te lang 8)
|
127, netjes hoor
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.