![]() |
spongebob is homofiel
|
Hand in hand lopen met patrick vind ik ook iets te hoor.... :| :p
|
GayBob SquirePants?
|
Citaat:
|
ja want als jongen van een jaar of 7 kij kje ook helemaal niet naar action man of power rangers enzo......
|
Citaat:
|
ik vind het echt om te huilen :(
wordt er een clip gemaakt om die kids wat bij te brengen dat je mensen uit andere culturen en me tandere levensstijlen kunt accepteren, breekt zo'n kutkereltje dat hele idee weer af door de oorlog te verklaren tegen 'hersenspoelen' van die kinderen :| te triest voor woorden |
spongebob is cool :D :+
|
:no: conservatieve zooi daar in amerika, ophef over niets nada noppes..ik vind het enkel een goede zaak dat kinderen wordt bijgebracht iedereen normaal en op dezelfde manier te behandelen, dus ook homoseksuelen of mensen met een andere cultuur..
|
Geen Discussie en net zo min een actualiteit van enig niveau.
--> ADB |
Citaat:
of had iemand em verplaatst? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahahah altijd lachen met de Amerikanen.
|
"Het vrolijke figuurtje lijkt de onschuld zelve, maar de tekenfilmheld zou in werkelijkheid 'de tolerantie tegenover homoseksuelen promoten', aldus de verslaggeving in The New York Times van donderdag."
Dus dat betekent dat we eigenlijk helemaal niet tolerant tegen homo's moeten zijn en ze dus maar maar moeten doodknuppelen ofzo... Trieste loosers die Amerikanen. :loser: |
Citaat:
|
tjongejonge, de tolerantie druipt er weer vanaf :Y)
trouwens en Parel dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een mongooltjes die amerikanen met hun ideeen over homo zijn enzo :no:
|
Volgens mij kan een reclame of spotje ofzo je echt geen homo maken hoor? :Y)
|
|
ik las het in de metro :+
|
Citaat:
mee eens :yes: :yes: :yes: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.