![]() |
Trends 2005: Wat is helemaal HOT en helemaal NOT deze zomer?
kom maar op!
|
Roze, paars en oranje zijn de kleurtjes voor de zomer geloof ik ...
|
de s.com lifestylers zijn veel lifestylerigger dan de mensen hier :z
Naja de emo cq baggy broek/colbertje/capuchonvestje wordt nog hipper dan het al is. Zowel voor jongens als meisjes dan. En iedereen gaat aan de allstars :+ |
NOT:
Uggs, veel te warm :+ HOT: lichtblauw, roze, geel en oranje metallic kleuren voor je make-up veel selfmade-shirts met hippe prints rozekrans-kettinkjes jesus shit hmm.. ik krijg al vast zin in de zomer door dit topic :Y) |
ik vind mezelf denk ik wel erg hot deze zomer...
maar dan ga ik eerst me spillebenen ff bijkleuren :p |
Citaat:
felle kleuren en all stars zijn altijd hip in de zomer :) |
NOT:
dikke truien en lange broeken HOT: kweet geen bepaald kledingsstuk maar: Hoe minder hoe beter (bij de meiden dan :7 ) |
...
1 Bijlage(en)
Deze lente/zomer word het voor de vrouwen weer een stuk vrouwelijker... minder mannelijkheid zoals pakken en alles... in plaats daarvan mooie getaileerde rokken en jurken, en kettingen heel veel en heel lang, je haar maar lang los en wild :-P altijd leuk... en van de mannen weet ik het niet precies, maar de spijkerbroek is altijd goed... ( komt bij de vrouw trouwens ook weer terug driekwart spijkerbroeken of andere stof... met mooie pumps eronder ronde neus...
|
HOT: lang haar :p
|
HOT: kort hip kapsel dat alle kanten opstaat :9
|
Citaat:
|
NOT:
zwarte kleding.. ZOO FOUT VOOR IN DE ZOMER! Iedereen die ik erop betrap scheur ik de kleren van het lijf en niet op een leuke manier :{ HOT: fris&lief&zacht! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zeg toch niet dak alleen zwart of wit draag, alleen dak nie veel wit en veel zwart draag :+ |
Ik draag vrijwel nooit zwart, is zo saai
|
achjoh ik loop 5 jaar achter met de hot en not stuff.. dus ik hou me mond :9 :O
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.