Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   werkeloze printer (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=51810)

thali 23 January 2005 12:51

werkeloze printer

of printerloze scanner :?.

Aangezien mijn printer en scanner momenteel in een echtelijke ruzie zitten, kan de printer zich niet meer concentreren op zijn werk. Ik voelde me genoodzaakt, mits overleg natuurlijk, deze te ontslaan.
De printer wil nu gaan solliciteren bij microsoft ... Iemand die hem dat even uit zijn hoofd wil praten?

Printers met kuren ... waar gaat het toch naartoe?

Banshee 23 January 2005 12:54

Re: werkeloze printer

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
of printerloze scanner :?.

Aangezien mijn printer en scanner momenteel in een echtelijke ruzie zitten, kan de printer zich niet meer concentreren op zijn werk. Ik voelde me genoodzaakt, mits overleg natuurlijk, deze te ontslaan.
De printer wil nu gaan solliciteren bij microsoft ... Iemand die hem dat even uit zijn hoofd wil praten?

Printers met kuren ... waar gaat het toch naartoe?

lol, koop gewoon alles in 1, veel makkelijker, printer en scanner verkopen, en t kost je helemaal niet zo veel om alles in 1 te kopen

thali 23 January 2005 17:22

Heb hem uiteindelijk weer aan de praat gekregen, wil hij eerst mijn enveloppe niet nemen, vervolgens print hij mijn enveloppe vol met strepen ...

*zucht*

Mijn printer zit in zijn puberteit vrees ik ...

Headliner 23 January 2005 17:47

Citaat:

Heb hem uiteindelijk weer aan de praat gekregen, wil hij eerst mijn enveloppe niet nemen, vervolgens print hij mijn enveloppe vol met strepen ...

*zucht*

Mijn printer zit in zijn puberteit vrees ik ...

volgens mij is het inkt gewoon op 8)

AmbyPur 23 January 2005 18:52

aaien, helpt altijd

Atjeuh 23 January 2005 19:00

dus?

print dingens uitlijnen of print koppen reinigen of nieuwe cartridge misschien?

thali 23 January 2005 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
volgens mij is het inkt gewoon op 8)
Onmogelijk. Vorige week nog maar een nieuw inktpatroon er in gestoken.

Koppen reinigen helpt niet.
En aaien had ik al geprobeerd. Toen ik zei dat ik hem ging ontslaan, begon hij opeens wel te printen, maar dan zat mijn blad vast ...

Alpha 23 January 2005 19:29

Citaat:

Onmogelijk. Vorige week nog maar een nieuw inktpatroon er in gestoken.

Koppen reinigen helpt niet.
En aaien had ik al geprobeerd. Toen ik zei dat ik hem ging ontslaan, begon hij opeens wel te printen, maar dan zat mijn blad vast ...

uit het raam gooien en een nieuwe kopen ... trouwens wel ff met een camera het effect filmen ... :+

thali 23 January 2005 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
uit het raam gooien en een nieuwe kopen ... trouwens wel ff met een camera het effect filmen ... :+
Als je wilt zien hoe computers ed vliegen, pm je me maar even. Vorig jaar hebben we een filmpje opgenomen voor Nederlands waarin we eerst een toetsenbord kapotslaan, het daarna door het open raam gooien en vervolgens de systeemeenheid kapot slaan met een hamer O-).

Hoezo gewelddadig?

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:15.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.