Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Sport (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=33)
-   -   F1 Manager (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=51819)

TheGroovMaster 23 January 2005 18:29

F1 Manager

Ik doe mee aan een betaalde F1 manager 5 euries voor een heel seizoen en leuke prijzen.

Met een te besteden budget van € 100.000.000 heb ik dit team gekocht. Het was dit jaar redelijk lastog omdat er weinig goede nieuwkomers waren om een goede keuze te maken.

Rijder 1 G. Fisichella Renault € 40,000,000
Rijder 2 Red Bull 2 Red Bull € 8,000,000
Chassis McLaren McLaren € 31,000,000
Motor Cosworth Minardi € 12,000,000
Banden Michelin Michelin € 8,000,000

ik heb € 1,000,000 over.

doen jullie ook mee en zo ja wat is jullie team?

Alpha 23 January 2005 19:33

nee ... ik doe niet mee

The Phit 23 January 2005 19:52

nee, ik doe het liever bij iets gratis. :) want ik win toch nooit wat :o

prinskoekje 23 January 2005 22:05

Ik ben nog aan het twijfelen. Ik heb er namelijk nog nooit aan mee gedaan.

Persoonlijk (mijn mening) vind ik de keuze van de Motor (Cosworth Minardi) niet erg verstandig. Ik zou er eentje kiezen van toyota.

Joeltja 30 January 2005 12:55

Re: F1 Manager

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheGroovMaster
Ik doe mee aan een betaalde F1 manager 5 euries voor een heel seizoen en leuke prijzen.

Met een te besteden budget van € 100.000.000 heb ik dit team gekocht. Het was dit jaar redelijk lastog omdat er weinig goede nieuwkomers waren om een goede keuze te maken.

Rijder 1 G. Fisichella Renault € 40,000,000
Rijder 2 Red Bull 2 Red Bull € 8,000,000
Chassis McLaren McLaren € 31,000,000
Motor Cosworth Minardi € 12,000,000
Banden Michelin Michelin € 8,000,000

ik heb € 1,000,000 over.

doen jullie ook mee en zo ja wat is jullie team?

ik denk dat je beter ergens wat geld had kunnen besparen en een andere motor kunnen nemen, want volgens mij is de cosworth van minardi (en dus ook red bull) de zwakste van het veld

bartje518 30 January 2005 17:34

Re: Re: F1 Manager

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joeltja
ik denk dat je beter ergens wat geld had kunnen besparen en een andere motor kunnen nemen, want volgens mij is de cosworth van minardi (en dus ook red bull) de zwakste van het veld
Zeker weten; al zal Redbull een nieuwere motor hebben dan Minardi. Ik doe trouwens ook niet mee, ik vertik het om te betalen voor dat soort spelletjes :{

Joeltja 30 January 2005 22:09

Re: Re: Re: F1 Manager

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Zeker weten; al zal Redbull een nieuwere motor hebben dan Minardi. Ik doe trouwens ook niet mee, ik vertik het om te betalen voor dat soort spelletjes :{
:no: minardi krijgt dezelfde specificatie van de cosworth als RBR....

voor de rest ben ik het met je eens, kheb ook weinig zin om te gaan betalen voor zo'n spelletje:)

bartje518 30 January 2005 22:21

Re: Re: Re: Re: F1 Manager

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joeltja
:no: minardi krijgt dezelfde specificatie van de cosworth als RBR....

voor de rest ben ik het met je eens, kheb ook weinig zin om te gaan betalen voor zo'n spelletje:)

In dat geval snap ik niet wat Redbull in de F1 komt doen.. Ik volg bewust de winter niet meer, aangezien het nooit representatief blijkt te zijn al die tests. Ik zie wel wat het in melbourne gaat geven straks..
Overigens verwacht ik dit seizoen veel van Toyota. Ben benieuwd wat de eerste Toyota van de hand van Mike Gasgoyne en Gustav Brunner gaat doen. Met Ralf en Trulli hebben ze nu ook goede coureurs.

HugoBoss 30 January 2005 22:26

wanneer is de eerste gp eigenlijk weer?

en die van de motoren?O-)

Kampie 30 January 2005 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HugoBoss
wanneer is de eerste gp eigenlijk weer?

en die van de motoren?O-)

06/03/05

motoren:
April, 10

:)

ps. 25 juni weer TT :7

HugoBoss 31 January 2005 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kampie

ps. 25 juni weer TT :7

dat wist ik dan weer wel:7

Joeltja 31 January 2005 15:54

Re: Re: Re: Re: Re: F1 Manager

Citaat:

In dat geval snap ik niet wat Redbull in de F1 komt doen.. Ik volg bewust de winter niet meer, aangezien het nooit representatief blijkt te zijn al die tests. Ik zie wel wat het in melbourne gaat geven straks..
Overigens verwacht ik dit seizoen veel van Toyota. Ben benieuwd wat de eerste Toyota van de hand van Mike Gasgoyne en Gustav Brunner gaat doen. Met Ralf en Trulli hebben ze nu ook goede coureurs.

dat vat ik ook niet helemaal, maar minardi krijgt edzelfde motoren omdat ze een contract hadden met cosworth dat ze dezelfde motoren zouden krijgen als jaguar, maar nu jaguar red-null is geworden, krijgen ze dus dezelfde als RBR, omdat die ook niet zo snel een andere leverancier konden vinden...

ik hoop vooral dat jordan zich weer iets omhoog kan werken, met de toyota's en wellicht al een btje geld uit rusland...

bartje518 1 February 2005 08:45

Ja, uiteraard, maar geloof mij maar, Jaguar had vorig jaar al 2 races eerder de nieuwste updates in vergelijking met Minardi :Y) Jordan verwacht ik persoonlijk niet zoveel van :o

Joeltja 1 February 2005 20:32

Citaat:

Ja, uiteraard, maar geloof mij maar, Jaguar had vorig jaar al 2 races eerder de nieuwste updates in vergelijking met Minardi :Y) Jordan verwacht ik persoonlijk niet zoveel van :o
maar nu is RBR ook gewoon een ''klant'' van cosworth, en voig jaar was jaguar het team van cosworth

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:23.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.