![]() |
F1 Manager
Ik doe mee aan een betaalde F1 manager 5 euries voor een heel seizoen en leuke prijzen.
Met een te besteden budget van € 100.000.000 heb ik dit team gekocht. Het was dit jaar redelijk lastog omdat er weinig goede nieuwkomers waren om een goede keuze te maken. Rijder 1 G. Fisichella Renault € 40,000,000 Rijder 2 Red Bull 2 Red Bull € 8,000,000 Chassis McLaren McLaren € 31,000,000 Motor Cosworth Minardi € 12,000,000 Banden Michelin Michelin € 8,000,000 ik heb € 1,000,000 over. doen jullie ook mee en zo ja wat is jullie team? |
nee ... ik doe niet mee
|
nee, ik doe het liever bij iets gratis. :) want ik win toch nooit wat :o
|
Ik ben nog aan het twijfelen. Ik heb er namelijk nog nooit aan mee gedaan.
Persoonlijk (mijn mening) vind ik de keuze van de Motor (Cosworth Minardi) niet erg verstandig. Ik zou er eentje kiezen van toyota. |
Re: F1 Manager
Citaat:
|
Re: Re: F1 Manager
Citaat:
|
Re: Re: Re: F1 Manager
Citaat:
voor de rest ben ik het met je eens, kheb ook weinig zin om te gaan betalen voor zo'n spelletje:) |
Re: Re: Re: Re: F1 Manager
Citaat:
Overigens verwacht ik dit seizoen veel van Toyota. Ben benieuwd wat de eerste Toyota van de hand van Mike Gasgoyne en Gustav Brunner gaat doen. Met Ralf en Trulli hebben ze nu ook goede coureurs. |
wanneer is de eerste gp eigenlijk weer?
en die van de motoren?O-) |
Citaat:
motoren: April, 10 :) ps. 25 juni weer TT :7 |
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: F1 Manager
Citaat:
ik hoop vooral dat jordan zich weer iets omhoog kan werken, met de toyota's en wellicht al een btje geld uit rusland... |
Ja, uiteraard, maar geloof mij maar, Jaguar had vorig jaar al 2 races eerder de nieuwste updates in vergelijking met Minardi :Y) Jordan verwacht ik persoonlijk niet zoveel van :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.