![]() |
Vakantie!
Wie, wat, waar en wanneer?
Ik ga 14 juli met 7 vriendinnen ( incl. Ambi :) ) naar Kreta - Cherssonissos ( 8 dgn )! Lijkt me echt super gaaf, en heb er ook super veel zin in! |
Re: Vakantie!
Citaat:
heb 2 juni vakantie voor ongeveer 3 maanden ... wat ik allemaal ga doen weet ik nog niet ... hoop met Amanda naar Turkije |
ja ik weet nog niet wat ik in de vakantie ga doen maar ben wel vanplan op vakantie te gaan naar een camping ofzo...
|
Ik ga naar Hongarije :d met me ouders en als het goed is ook me Vriendin :d :d :d
En natuurlijk veel Wakeboarden :yes: |
France!
Eerst een week ergens in het noorden geloof ik? En dan 2 weken naar onze oude vertrouwde camping (waar we nu al voor de 5e keer komen, en het blijft leuk :D ) Camping La Guyonierre vlakbij Bordeaux.. En dan komt een (vakantie) vriendin van mij daar ook weer heen en dan blijf ik nog 4 dagen langer bij haar als mn ouders weg gaan :d |
geen id waar ik naartoe ga en of ik wel ga, maar ik ga wel over een week of 8 a 10 in een schoolweek op reis naar France (naar PARIJS, Stad van de liefde :love: )
kheb er echt zin in, ook naar Disneyland *hoopt dat er leuke meiden meegaan*:Y) |
Re: Vakantie!
Citaat:
Ik heb nog geen vaste datum maar we zijn in de 5e naar praag geweest met school, en we willen het nog een keer over doen :) Maar of het door gaat is nog de vraag....8-) |
Citaat:
opzich een vet coole stad hoor! echt super stad! maar tis er ontzettend druk.. beetje vieze stad.. maargoed.. met z'n tweetjes gebouwen bezoeken kan ook Romantisch zijn hoor.. 8-) Maar daz heel persoonlijk denk ik :d |
*wintercomplex* :(
Ik wil zo-ho-ho-meeeer!!! |
Citaat:
we gaan met grote groepen van mavo 4 havo 5 en vwo 6, dus met z\n 2en iets doen word een beetje moeilijk, en de meeste meiden blijven in Nederland of gaan naar duitsland (GAAP :z) |
Sjah.. euh
Vlieland, Amsterdam, Vlieland, Lowlands ik denk dat mijn vakantie er zo uit gaat zien :Y) |
k wil ook nog wel graag naar een festival, lowlands ofzo:) en aankomende voorjaarsvakantie gaan mijn ouders, zusje, martijn, tante, nichtje en ik op wintersport :)
|
Ik denk dat ik dit jaar thuis blijf :[
ga wel dagjes uit naar a-dam, pretpark ofzow... vakantie zal er denk ik niet inzitten |
in de zomer sowieso 3 of 4 weken naar Turkije, Marmaris (again yeah 12e keer turkije 8-) ) waarschijnlijk gaat Niek ook mee... :)
maar eerst nog 5 februari 7 dagen naar Turkije 8-) |
ik weet het niet.
moet ook nog kiezen tussen 2 groepen. istrie is een mogelijkheid in elk geval |
Citaat:
@atjeuh je bent gewoon een turk, ik wist het wel :$ Ik ga 16 juli naar Bodrum/Icmeler voor 11 daagies ALL-IN en dan nog naar Kroatie/Istrie alleen wanneer en waar weten we nog niet precies. ik heb gvd maar 6 weken ZOMER vakantie :@ |
Citaat:
qua geld is het idd oppassen. vriendin van me had een biertje voor 20 euro gekocht:p |
Citaat:
Hopelijk heeft ze dat biertje goed genoten :D |
Citaat:
|
@groov.. stiekem ben ik gewoon een turk
en bodrum ben ik ook geweest.. is wel een leuke stad enzo :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dames dames.. msn :{
|
Citaat:
|
3 weken marokko!!!!!
1 weekje Tunesië 2 weken Spanje, Valencia (familie!) :+ :+ |
|
Weet het nog niet, maar hoogstwaarschijnlijk zeker al 2 weken naar Rhodos (Griekenland) 8-).
|
in juni meteen naar salou met vriendinnen
daarna met mn ouders naar mexico.. En dan nog een keer naar spanje met vriend.. |
Citaat:
Mss een last minute of zo ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga met de auto naar anne rijden :+ :p
nee maar in werkelijkheid.. ik ga misschien meezeilen op een schip naar de oostzee :+ Denemarken here i come :p en verder ga ik met mijn broertje door Europa crossen.. dat wordt wel gezellig :d verder niet echt plannen |
'k Ga met vrienden, naar Salou :) [Zomervakantie :9]..
|
ga met m'n ouders twee weken naar de dolomieten, een weekje op chirokamp, waarschijnlijk 5 dagen sport-luchtkamp met het leger en hopelijk ook nog met 4 vriendinnen naar de Ardennen! :) Ik zie het echt wel HELEMAAM zitten!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.