![]() |
nieuwe bumperstickers :P
1. Ik ben niet lief, voor een vieze tasjesdief
2. Al is de tasjesdief nog zo snel mijn bumper achterhaalt hem wel. 3. Al is die Ali nog zo snel, in z'n achteruit achterhaal ik hem wel." 4. Ook in m’n achteruit gaat het land er op vooruit 5. Een tasjesdief zonder verstand raakt hier wat meer kwijt als alleen maar een hand 6. Ik knuffel bomen in zijn achteruit. 7. Als je dit kan lezen laat dan mijn tas los 8. Ik rem voor dieven en zet em daarna in zijn achteruit 9. 6 daagse cursus klemparkeren 10. Oeps ik had je echt niet gezien 11. Morgen koop ik een nieuwe tas en bumper 12. Al is je scooter nog zo snel, mijn bumper die raakt je wel 13. Alleen voor tasjesdieven rijd ik achteruit! 14. Bescherm de buit, rijd achteruit 15. Ik rij je plat als je wat van me jat! 16. Als je jat rij ik je plat! 17. Zonder schroom zet ik je tegen de boom 18. Hee stumper, ik beuk je met mijn bumper 19. Zonder getoeter ram ik je scooter 20. Je komt in de hel, want mijn auto is snel 21. Als ik mijn tas moet geven, dan zul je het beleven 22. Afblijven van mijn tas, of je gaat aan het gas 23. Een echte tasjesdief neemt de bumper voor lief 24. Iek nie stoppe voor jouw jy mij tassie teruggeven nouw lol :thumbsup: |
Re: nieuwe bumperstickers :P
Citaat:
Kan je die kopen? Zo ja, waar? |
de meeste zijn gewoon niet grappig
edit: -kijk uit schavuit, of ik rij achteruit ontbreekt nog, die vind ik wel de beste:) |
25. HAMAS HAMAS, hier met mijn tas!
|
Citaat:
|
Citaat:
_0_ |
Citaat:
|
Mwoaaah.... Ik vind ze tegenvallen..
Dan is die van Hamas Hamas nog leuker. Alleen vraag ik me af wat dat met Ali te maken heeft.. :p |
1 keer is grappig... nu worden ze echt niet meer grappig :+
|
Citaat:
|
omg. een praatje op kink fm. :d
1: gaat die ali el b nu naar de hemel? 2: ja! 3: maar eerst worden zijn handen er af gehakt... 1: en hoe zit dat dan met die 70 maagden in de hemel? 3: die ken die nou niet meer vingeren... rofl rofl :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en nu niet gaan roepen dat ik dext0r beaam, want dat doe ik inderdaad maar ik geef er ook een toevoeging op. edit: typo in dex zijn post gechanged |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.