![]() |
de zwembroekkwestie
Vanaf 1 februari is het bij ons in het zwemblad verplicht voor de jongens om een zwemslip te dragen.
Zeer veel protest van de jongens uit natuurlijk. Ze willen geen 'ballenknijpers' ed dragen. Het zou komen omdat er waspoederkorrels kruipen tussen het netje in de zwemshort en de stof van de zwemshort. Allemaal goed en wel, maar hebben ze er al eens aan gedacht hoe een vreselijk zicht dat voor ons wel niet zal zijn!?! |
whaha..
hoezo? zo gek is het toch niet :9 |
Dan zou ik nooit meer gaan zwemmen hoor..
Moet er niet aan denken, overal 'ballenknijpers'! :huh: Zo'n short is toch lekker los/luchtig/mooi/sexy :$ |
ik zou daar niet meer gaan zwemmen dan. :o
|
dat is in frankrijk ook op veel plaatsen.. :notgood:
|
Citaat:
Maar de meesten weigeren om nog een stap in het zwembad te zetten zolang die regel geldt. Maar goed ook :p. |
Citaat:
Het boeid me niet zo.. dan doe ik maar zo'n broekje aan.. tja.. dan ben ik iig niet de enige ;) |
in frankrijk heb je wel meer van die zwembaden ja. Zijn die balleknijpers maar dat met lange pijpen wel toegestaan?
|
Stel sletjes.. Dan doe je toch gewoon een ballenknijper met eroverheen een normale zwembroek aan :p
Of je vermant jezelf en stelt je niet aan.. K bedoel, enkel als je een kleintje hebt vind je dit niet leuk dus dat zegt maar weer wat :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
zulke regels zijn echt belachelijk. kzou denk ik ook niet echt meer gaan zwemmen:Y)
|
Haha lekker is dat. Dan maar niet zwemmen.:+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga naar Hongarije :9 |
Citaat:
|
Citaat:
Jongen waarmee ik zwemles heb op msn: Citaat:
|
Re: de zwembroekkwestie
Citaat:
Daardoor daar nog buitengevlogen, we waren nog maar net uit de kleedkamers en m'n vriend had een gewone short aan komen ze zagen dat dat niet mag en dat je eventueel wel een zwembroek aan de kassa kon kopen (voor mààr €20:|) Dan maar gezegd foert en zijn we ons terug in Six flags gaan amuseren:Y) Ik vind het dus belachelijk :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gelukkig 's dat hier niet :+ 'k zou 't Jammer vinden, Geen jongens meer in van die zwemshorts:love:
|
Citaat:
Ook als je grote heb, doe je niet graag een strak ballenknijperding aan ;) Afschuwelijk gezicht is het gewoon :o |
Citaat:
|
Ik ben nog nooit in Turkije geweest hoor, maar het lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk dat je daar verplicht wordt ballenknijpers te dragen als ik zo mijn Turkse ploeggenoten beluister :z
|
ja alles onder het mom van 'hygiene'
alsof wasmiddelkorrels die achterblijven in de zwemshorts het gehele bad doen laten bubbelen :z :z t is vast zo'n conservatieve hygiene oplossing ofzo. |
Hmm.. dan toch ze toch een soort strakke boxer zwembroek aan? Bij sommige jongens zijn die best wel heet :o
|
Trouwens is er geen vloeibaar wasmiddel in Belgenland?
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind die speedo's maar lelijk hoor :no: |
uhu die strakkie broekkies zijn echt fout :no:
|
Tralala al die stukjes schaamhaar eruit bungelend 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb zo een ballenknijper elke dag wel aan :9
maar nee voor vrijzwemmen :no: not done, dan durf ik ook niet in een een string ding rond te huppelen. alsof je een alien bent zo kijkt iedereen je aan. heb gewoon van die luchtige short dingen aan, heerlijk gewoon :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind ballenknijpers echt fout:no:... Origineel hè:7 |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.