![]() |
klote postbank
echt niet normaal hoe vaak hun site uit de lucht is. Kan nu al de hele dag geen transactie uitvoeren omdat het internet bankieren offline is. Dat is toch niet normaal, stel je moet iets vandaag betalen, dat kan dan gewoon niet door die eikels. Selchte service noem ik dat :[
|
ik heb zowieso iets tegen de postbank
bah ! |
dat is nou de kracht van de postbank :D
|
stel dat je nu een belegger bent die iedere dag wil verkopen en kopen, kan je dan de schade op de postbank verhalen?
|
Citaat:
|
ik vind de postbank nou echt wat het engeland van europa is
|
'k Heb nooit problemen gehad met de Postbank.. :)
|
Citaat:
Ik heb postbank nu voor heel wat jaartjes gehad, en ik heb nooit problemen gehad met hun. Een minpunt van hun is de persoonlijke service, maar een pluspunt vind ik de organisatie. Niks loopt dubbel, mis of niet op tijd. Dat vind ik wel belangrijk. Toevallig net overgestapt naar de ABN gewoon omdat ik het leuk vind om gratis dingen te krijgen, maarja daar ging gelijk al 3 dingen verkeerd, dus kan ik goed vergelijken... :Y) (uiteindelijk loopt alles nu wel goed bij ABN.. en vind het leuk om met problemen bij hun aan te kloppen en dan met u, u, u, aangesproken te worden) |
't Goeie aan de postbank vind 'k ; ze verwerken dingen 's nachts.. Dus als Je bijv. op Je geld ofzo zit te w88.. Dan hoef Je maar 1x te kijken per dag.. En bij bijv. de Rabobank.. kan het iedere minuut van de dag komen.. Dat 's nogal irri :)
|
Ik heb niks te klagen over de Postbank.
Internetbankieren werkt bij mij altijd.:{ |
ik kan het verkeerd hebben maar de postbank heeft toch als enige een girorekening? bij overschrijvingen altijd een P voor het nummer zetten 8) ik snap dat principe niet zo.
en zoals de studiefinanciering schijnt op de postbank rekening toch altijd een paar dagen later aan te komen? |
Citaat:
Ik heb mijn rekening als het goed is opgeheven en morgen krijg ik mijn cadeautjes van de ABN. Het irritantste van de Postbank vond ik nog wel dat je daar echt voor alles moet bellen! |
Postbank loop altijd een beetje achter de feiten aan. Zo introduceerde ze laatst internetbankieren als iets heel groots en nieuws, terwijl alle andere banken het al weet ik hoeveel jaar hadden :)
En dingen overmaken van en naar de postbank duurt om de een of andere vage reden ook altijd langer? :? |
Ik heb ABN en kan niet meer zeggen dat ik zeer tevreden ben over alles daarzo. Geld overmaken is via internet bankieren direct gedaan en niet een hele dag wachten zoals bij de postbank.
Het internetbankieren gaat via een makkelijk apparaatje en niet via een papiertje waar wachtwoorden op staan. ik ben en blij gewoon een abn'er :p Ow en bijna alles is via internet te regelen! nieuw rekeking/verzekering afsluiten enzo :thumbsup: |
Door onderhoud is het op dit moment helaas niet mogelijk om uw rekeningen en andere Postbank producten te bereiken. Wel kunt u gebruik maken van Effectenordering, Internetsparen, AEX Sparen, E-go creditcard en SMS Diensten. Als u beschikt over Girotel dan kunt u uw betalingen via Girotel uitvoeren.
Onze excuses voor het ongemak. :( |
_0_ SNS _0_
|
Post is gewoon een kutbank. Rabo is veel beter. Ben niet voor niets overgestapt...8|
|
Op dit moment is Mijn Postbank.nl niet beschikbaar. Probeer het op een later tijdstip nog eens.
Onze excuses voor het ongemak. |
Citaat:
|
Klacht : geachte mevrouw / mijnheer,
Ik wil bij deze graag een klacht indienen over de bereikbaarheid van mijn postbank.nl. Het gebeurt namelijk nog al eens dat ik enkele onderdelen van mijn postbank.nl of mijn postbank.nl in zijn geheel niet kan gebruiken. Nou kan dit natuurlijk een nekele keer voorkomen. Maar het gebeurt nu toch wel met een redelijke frequentie, en nu is bij mij dan vandaag het moment aangebroken dat ik er een klacht over indien. Ik moest namelijk dringend een overschrijving doen. Helaas kan ik dit nu al vanaf vanmiddag 1600 uur al niet doen. Met vriendelijke groet, Geachte klant, Het spijt ons dat u Mijn Postbank.nl niet heeft kunnen bereiken en daardoor geen betaling uit kon voeren. De afgelopen periode is er massaal gereageerd op het aanbod gebruik te maken van Mijn Postbank.nl. De omvang van deze reactie is overweldigend en heeft dan ook invloed op de bereikbaarheid. Hierdoor is Mijn Postbank.nl tijdelijk, met name in de avonduren, moeilijk of niet bereikbaar. Onze excuses hiervoor. Op dit moment doen wij ons uiterste best om de bereikbaarheid van Mijn Postbank.nl zo spoedig mogelijk te verbeteren. Met vriendelijke groet, Postbank N.V. Hr. A.L. Westerhoff Manager Contactcenter :loser: |
ik heb net nog iets vergeschreven... Maar heb er wel 2 dagen mee moeten wachten omdat het niet kon.
|
ja hoor.. is mijn rekening niet opgeheven door een interne fout :rolleyes:
krijg ik vandaag allemaal boekjes en shit toegestuurd over mijn nieuwe giro-rekening :loser: maar ik heb al gebeld en ik mag mijn rekening nog een keer opheffen :x |
ik heb blijkbaar een Giro en een Plusrekening. op die plus staat nog 100 euro en op die giro niks alleen valt het beide onder hetzelfde rekeningnummer snap dr echt niks van, kutbank8|
morge ff informeren hoe ik die 100 euro nou overschrijf naar de abnamro en dan gaat fijn die rekening dicht |
ik zit bij de boeren bank..
rabo bank dus en nooit problemen mee :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ook bij de boer (RABO) bank :+
|
Citaat:
Mensen, loop massal over naar een andere bank :thumbsup: |
Rabo, nooit problemen mee gehad
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gaan we zo beginnen
Citaat:
|
ja rente is dat, die 8,54 is op mijn aandelen Getronics *)
|
oh dus je gaat showe
24-01-2005 AMSTERDAM BUIKSLOTERMR 1513 -20,00 ooh :) |
Citaat:
ik ga ook maar beleggen denk ik....8) |
mn vader had ook 4200 euro op mn rekening gezet. En ik op 1-1-05 weer terug gestort :+ Scheelde hem een hoop belasting 8) :o Ik hoop niet dat iemand hier bij de balating werkt O-) :d
|
Citaat:
|
hoeveel heb je er dan?8)
|
Citaat:
|
Mijn papa heeft met andere aandelen een uitbouw gefinacieerd 8)
|
postbank gaat komende maanden nog wel door met die kut website van hun vertelde de directeur in kassa :)
komt allen en loopt over naar DE bank 8-) |
als die even een paar keer over kop gaat dit jaar dan geef ik een feest 8-)
|
Citaat:
herinneringen komen boven :+ |
Wat is eigenlijk het verschil tussen een Giro en een Bank rekening? :?
|
Citaat:
|
misschien omdat je het met je giro pas kan opnemen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.