![]() |
belt m'n broer me op.....
zegt hij "kijk eens uit je voordeur"
dus ik zo van.. jah het sneeuwt... "nee kijk eens echt letterlijk uit je voordeur!" dus ik kijken... staat daar een trein stil.. met hem erin.. zwaaiend uit het raampje :+ spannend he... :p heb ik m'n broer deze week ook nog gezien :+ |
Had ie aan de noodrem getrokken? :d
|
hehe :d
In de zomer is het hier super irritant, woon aan een fietspad (zit een sloot tussen onze achtertuin en het fietspad) maar als je dan dus in de tuin zit gaan super veel mensen naar je roepen en zwaaien :{ (nutteloze informatie) :+ |
Citaat:
|
dat is dus niet topless zonnen voor atjeuh in de tuin 8-)
|
Citaat:
En da's zomer en winter. Best vervelend, maar het went ... |
Onze tuin zie je niet van op straat, ik zou het echt niet leuk vinden moest dat wel zo zijn, dan heb je toch geen privacy meer?
|
Citaat:
|
Citaat:
En de rest van de tuin is ommuurd. Dus zoveel privacyverlies hebben wij eigenlijk niet. |
Citaat:
Maar wat ik bedoel, bij ons in de straat zijn er mensen met een grote tuin, helemaal rond hun huis, maar omdat zij net op een hoek wonen zie je de hele tuin, er is geen haag ofzo rond. En we wonen dan wel in een rustige straat, maar toch, zoiets zou echt niks voor mij zijn :no: |
Citaat:
|
Citaat:
|
das het lekkere als je ''buitenaf'' woont, niemand die in je tuin komt kijken als je dat ff nie wil.........:d
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.