![]() |
Lol hebben jullie dat ook weleens
Was dus vanmiddag in de stad om een cadeautje te halen..
dus ik wou pinnen, zit alles er nog in behalve mijn giropasje !! Ik dus helemaal flippen, overal gezocht en nergens te vinden... kijk ik een half uur later in het ritsvakje van me porto, zit die daarin... :+ |
(Forumbaas :huh: *loopt weer achter* )
Ja, 1x met toen nog 100 gulden van m`n moeder. Ik had hart kloppingen :+ |
Citaat:
|
ik had het een keertje toen ik nieuwe tel en kadotje voor me vriendin ging halen.. €170 pinnen... was er zeker van dat ik er meer dan 200 euro op had staan...
kon ik niet pinnen :? vaag.... ja mijn vriendin betaald dan maar ff (schande:$ ) dus ik later na bank toe waarom die het niet doet .... kan dat K*Tpasje niet meer dan 150 euro pinnen :? :@ |
jah.. dat soort dingen heb ik altijd.. ook met sleutels etc. :x
|
ik moest iets van 150 euro betalen.. konk niet pinnen in de winkel.. ik had iets van 300 euro op me bankrekening..
dus naar de bank.. geld pinnen.. en betalen.. *zucht* wat een onzin.. waarom niet gewoon pinnen :9 |
Ik had pas wel dat ik met paar vrienden met de trein ging.
Dus ik pinnen. Pas toereikend. Ik kon nog geen geld opnemen omdat ik voor het eerst mijn spaarrekening gebruikte ofzo. Ik helemaal in de stress. Normaal zou ik gewoon vragen aan vriendin ofzo. Maar ik was op dat moment niet helemaal normaal meer. Dus die vriendin 'wat zit je nou hier neem mijn pas'. |
Ik heb wel vaak dat ik schrik omdat ik mijn sleutels niet voel in mijn broek, maar meestal zitten ze dan in een andere zak :z
|
Citaat:
|
Citaat:
of dan hoor ik iets of rij ik ergens overheen, grijp ik gelijk in mijn jaszak op zoek naar mijn mobiel :p |
Citaat:
|
Ja ik heb een vaste check routine, eerst voel ik in mn broekzak naar sleutels/mobiel dan voel ik snel of mijn portemonnee er nog zit. Dat doe ik ongeveer 50 keer per dag :+ en soms neem ik mijn rijbewijs en ov mee in die routine
|
mn pa was gister zn bril aan het zoeken die hij op had..... serieus:{
|
Citaat:
Rechter zak: telefoon Linker achterzak: kauwgom en/of shocks Rechter achterzak: portemonnee Dus dan is het een kwestie van linker en rechterhand eerst voor op de zak en dan achter! (Ja ik weet dat het fout klinkt!) |
Citaat:
en zoeken en zoeken.. en de anderen ook noges mee zoeken verdorie.. terwijl hij gewoon op me hoofd zat :9 |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.