![]() |
raadseltje
Jij staat in het midden (kruisje) van een gebouw waar je onmogelijk uit kunt ontsnappen.
In de hoek staat een bewaker. De plaats waar je staat is ommuurd met een muur die 20m hoog is en 20m breed. Het is onmogelijk om door de muur heen te gaan. Op de muur staat een ezel (E) en een hooiberg (H). Rondom het gebouw ligt een gracht, ook 20m breed en bevat krokodillen en andere vleesetende agressievelingen. Het is onmogelijk om te vliegen oid. Ook is het onmogelijk om een put te graven. Hoe ontsnap je uit deze gevangenis? Tekeningetje vergeten: http://img194.exs.cx/img194/9862/raadsel2az.jpg |
euuhm.. zou het niet weten.. zit er ook nog een antwoord bij ?
|
de bewaker martel je tot ie je de geheime uitgang laat zien? of een helikopter komt :P
|
Citaat:
@Ghris: nee |
Achter de ezel gaan staan en op z`n kont slaan :yes:
[edit]O, wacht. Hoe hoog is die hooi berg? |
aan de bewaker vragen of hij je vrij wil laten, simpel toch
|
zelfde manier naar buiten gaan als je naar binnen bent gekomen!!!
|
Ik vind dat de bedenker hiervan zichzelf meot ophangen.. 2 keer.
|
Je laat die ezel via de hooiberg naar je toe komen door te zeggen dat je een wortel hebt. Als hij er vervolgens achter komt dat je geen wortel hebt schopt hij je over de muuren en gracht :)
Zo iets? |
hmm, de ezel gooit het hooi van de muur af, aan de kant van het water, en dan springt ie naar beneden, de bewaker gaat op de ezel staan, jij op de bewaker, en dan kan jij net bij het randje van de muur. Je klimt erop, springt op de hooiberg, pakt de hooiberg, gooit het in het water, en springt erop, en de wind brengt je naar de overkant, net op tijd want het begon al te zinken.
:thumbsup: |
Ik ben echt niet wakker |:(
Hij roept dus dat hij een wortel heeft. Ezel duwt hooiberg naar beneden en daalt dan via het hooi naat beneden en als hij er achter komt dat je niks hebt... |
je pleegt zelfmoord:rolleyes:
|
heeft die bewaker niet een ladder van 20 m?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ohja: jullie zoeken het allemaal veel te ver :z .
|
Je mixt de bewaker met de ezel en het hooi in je eigen (a-team-a-like) keukenmachiene.. daar kneedt je een bom van.. ontploffen laten.. muur weg.. gracht leeg.. klaar..
|
Waarom moet je eruit? Is er nog een princes in het spel ofzo?
|
Citaat:
|
Je pakt je gom in paint en veegt de muur, gracht en bewaker weg :z
|
het was iets met ezel en balken, en die balken gebruik je om over de muur te klimmen oid 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan er ook een vlot van bouwen, en de ezel + bewaker in de sloot gooien om de enge diertjes af te leiden |
Citaat:
|
Citaat:
|
je laat de ezel het hooi naar je toe duwen, en dan bouw je daar een brug van over de muur heen, en dan een brug over het water heen :) En dan gooi je voor de lol de ezel en bewaker het water in
|
van die balken maak je dus een ladder
je gooit die bewaker de gracht in om die beesten af te leiden je ezel eet het hooi op, zodat ie flink gaat balken en je bouwt een brug :z |
ooooh, wou al zegge, waar haal je die balken vandaan... Maar op deze manier maakt het perfect sense!:z
|
Citaat:
|
ik ben gedesillusioneerd door de oplossing :(
|
Je kent de oplossing nog niet eens.
|
is de oplossing nog niet bekend ??
nog niemand het goed ? :O kommop geef het antwoord:yes: |
ik weet het niet meer helemaal... mr ik denk dat het iets is met...
de speld in de hooiberg zoeken, met die speld in de kont van de ezel prikken, die balkt dan zodat je een balk hebt waarmee je de rivier over kan... klopt dat zo'n beejte?? hoe je op die muur geraatk weet ik niet |
als er nou een kast stond had die bewaker je de kast op kunnen jagen
|
ja en dna dan had je een bewaker op de kast gehad ???
|
Pfff zou et niet weten... Ik ben niet zo goed in dat soort raadseltjes :p
Maar waar blijft het antwoord?! *Wordt ongeduldig* :+ |
Citaat:
|
en je kan zitten balen omdat je er niet uit kan en die balen kan je gebruiken om op die muur te komen :7
|
ok het gaat als volgt..
de ezel eet al het hooi op. die wordt vervolgens dik, waardoor de muur breekt en over de gracht valt. de bewaker weet niet wat hem overkomt en gaat in shock. jij loopt vervolgens over de omgevallen muur heen en dus over de gracht. en eventueel neem je de dode ezel mee om te eten in het bos, want je hebt nog een aantal zware nachten te gaan op weg naar de bewoonde wereld..... zoiets? :Y) |
Citaat:
Ik ben wel heel erg benieuwd naar het Antwoord :d En als jullie het leuk vinden heb ik er ook nog wel 1.. die ik ZEKER weet dat jullie 'm niet raden :loser: :9 |
je neemt het deurtje dat er vast wel ergens is?:p
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
whaha :yes: ik kende hem ook nog niet :d
|
ik vind hem dom en niet grappig. (:
|
Citaat:
|
Waar maak je het touw aan vast en spring je vervolgens 20 m. naar beneden :o
|
Citaat:
|
je wordt helemaal depri en baalt als een stier....
dan maak je de bewaker dood en zijn bloed smeer je op de muur onder de ezel. vervolgens wordt die stier (die je net gebaald heb) zo boos dat ie keihard tegen de muur aanloopt waar het bloed zit... door de schokgolf valt de ezel naar beneden en doet zich heel veel pijn dus begint heel hard te balken.... die balken maakt je een ladden van en kom je op de muur... dan ga je de ezel een paar keer schoppen zodat ie nog wat balkt en je nog meer balken heb... die balken neem je mee op de muur, eenmaal op de muur gooi je het hooi naar de ezel (want je vind het zo zielig voor hem) en de balken die je over hebt gebruik je om over de gracht te klimmen.... voila:] |
Het is toch balen als een stekker?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.