![]() |
{waar zou jij nu willen zijn?}
Ik in een heerlijk warm landje aan de kust, heerlijk leggen zonnen, en dan shoppen, en 'savonds uitgaan enzo :thumbsup:
|
hmm.. in parijs, want dan is dit schooljaar afgelopen en weet ik bijna dat ik al geslaagd ben :thumbsup:
|
al gelijk waar zolang ik geen examen moet maken :|
|
ergens waar het warm is :P
|
Citaat:
|
ik ga 13 februari naar lanzarote, daar zou ik wel willen zijn 8-)
|
Ergens waar er veel bos is , waar het warm is en waar ik nooit hoef te werken...
|
Met vriend op het strand van een mooi warm land met een flinke cocktail in mijn hand. *wordt weer wakker 8| *
|
op de WC :x
*rent weg* |
Thuis achter mijn playstation 2 GTA San Andrea Spelen of mijn 2e keuze. Bij een mooie Italiaanse Dame met mooi blond haar en en een goed lichaam op een mooi strand.
*knijpt zichzelf in zijn arm* Realiseert zich dat hij tot 16.00 u zit opgesloten bij zijn stagebedrijf achter een stoffige pc, en op een afdeling zit waar alleen maar hoog bejaarde mannen zitten. zucht was het maar 16.00 u.:'( |
Citaat:
|
Het mag ook geverfd zijn. Geen probleem! Maar ja als je stage loopt en het er niet naar je zin hebt. Krijg je gekke ideeën!
|
Citaat:
|
Citaat:
das geen fijn gezicht als je dr achter loopt. heb er nog trauma's van:+ |
Ik weet het niet ze hebben gewoon iets! Na het zien van Totti's (ex) vriendin tijdens het EK is dit alleen maar sterker geworden. ;)
Maar ja een nederlands meisje is ook goed hoor! |
Citaat:
Maar echt origineel ist nie waar ik wil zijn: een warm land met een leuk huisje met uitzicht op zee met een drankje in de habd, liggend op een strandstoel of iets anders comfortabels. |
Citaat:
|
doe mij maar blanes, espana! nog ff w88 tot t zomer is denk k .. O-)
|
Re: {waar zou jij nu willen zijn?}
Citaat:
|
In New York, dat lijkt me zo cool of in australie lekker met n quad rondracen :d
|
maakt niet uit waar t is, zolang ik maar in gezelschap ben bij m'n vriendin
|
- Lekker tegen me vriend aankruipe:Z
- Of ergens waar het zonnetje een beetje schijnt, IK WIL ZOMER! |
- bij mijn schat :love:
- in Turkije lekker in het zonnetje aan het strand (gelukkig nog maar 9 dagen :d ) |
bij m'n vriendje :$
|
Citaat:
|
in Amsterdam bij de central :z
|
- bij mijn schat:love: en dan het liefst ergens in een warm land op het strand
- in Las Vegas |
Citaat:
Maarre, ik zou 't niet vervelend vinden als ik wakker zou worden in het bed van Bill Gates! Moet ie niet naast me liggen ofzo.. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.