![]() |
Poep jij ook ergens anders?
Of alleen thuis? :o
|
haha
Alleen als het echt moet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alleen als het echt niet anders kan :+ volgens mij maakt dat voor jongens niets uit :+
|
Alleen thuis, tenzij ik op vakantie ben ofzo
|
Als ik ergens anders blijf slapen,omdat het soms niet anders kan.
Op school enzo wil ik echt niet naar de wc, en ik ga ook nooit op de bril gaan zitten. |
probeer het zo min moeglijk ergens anders te doen maar ja als je moet dan zal het wel ergens anders moeten :yes: :?
|
yep.
het liefst zit ik wel thuis naast de verwarming met een donald duck erbij:p voel het alweer op komen:9~ trouwens, vrouwen poepen toch niet? dat is vies:o :+ |
Citaat:
|
moet verdomme alweer @ stage schijten:p
|
Same Here! Ik ga altijd bij de 1e etage. Wel eerst een roltrap nemen. Daar is geen kip te bekennen en ik kan daar met een gerust hart zitten kleien ;)
|
Ik ook gewoon liever thuis :d
Als ik het weekend bij me vriendin ben ook geen probleem.. maar eh eh.. niet op school ofzo :no: echt niet :d dan hou ik het wel in :9 Maar als je op een camping staat, en dus op Die toiletten moet schijten :d wat dan? :9 Dan kan ik best.. maar zodra er iemand binnen komt of naast me gaat staan/zitten op die plee.. dan klap ik dicht :d whaha |
mja op de camping heb je weinig keus. gewoon n laag papier op de rand en knallen
|
Liever thuis, maar als t niet anders kan dan zal het elders wel moeten. If you gotta go, you gotta go.
|
Ik heb daar moeite mee.. Liever thuis..
|
Maakt me eerlijk gezegd erg weinig uit. :D Scheelt ook dat de toilletten op de UvT redelijk schoon zijn over het algemeen.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar soms in discotheken.. moet ik pissen.. wil het niet bij die bakken.. denk ik GVD! want het maakt me echt nix uit.. maar soms kan ik dan toch niet :$ :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
tijdens uitgaan en op school niet maar anders... maakt me niet echt uit als maar niet te ranzig is :)
|
Citaat:
|
Ze hebben heel veel wc's bij ons op school, en gezien ik de hele dag daaro ben moet ik soms wel...
maar dan ga ik gewoon naar een wcgedeelte waar bijna niemand komt :p |
als ik op school echt moet w8 ik als t kan altijd tot de pauzem da is er boven niemand :d
|
Ik poep echt overal.. een soort van hobby ofzo..
Er is niets lekkerder dan lekker poepen.. en dat dan het liefst m'n hele leven op zoveel mogelijk plekken.. Alleen echt openbare wc's (tijdens uitgaan, hema, v&d etc.) liever niet.. :+ |
Bij mij op school zijn de toilleten aardig schoon :) daar kan je wel lekker blazen :+ Ik vind het overigens wel altijd smerig al je iemand kan hóren poepen die naast je zit ofzo :x :d Dat ie helemaal zit te kreunen zeg maar :D :d
|
Citaat:
|
bij ons op school valt het ook reusachtig goed mee... natuurlijk wel liever thuis
maar als je op kamp gaat, dan kan je niet anders eh! sommigen die kakken echt 5 dagen niet omdat ze op een ander zijn... :{ |
niet op school of stage, maar voor de rest maakt het niet uit
|
Citaat:
|
net of je het niet 1 schooldag in kan houden
|
Maakt me geen donder uit. Een wc is een wc.
|
Citaat:
|
kan me echt geen ene reet schelen. als ik moet dan ga ik wel :Y)
|
Citaat:
|
Ik ga normaal nergens anders dan thuis of op mijn kamer. Op vakantie, ja, natuurlijk, maar noooooit op school. Laat staan in de trein :no:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, nooit..
|
tering zeg, ik lees alleen al de titel van dit topic en..... *gaat naar de wc toe* :[
|
man dat interreseert me geen moer waar ik ga, als ik moet dan ga ik.
en of dat nou tegen een muur , boom of op de motorkap van een auto is. als je moet , dan moet je . |
Citaat:
het toppunt op de camping: als er iemand op de wc naast je zit en je hoort op een gegeven moment 'ploink' :9 |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.