Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   School (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Toerisme E&M of C&M (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=51895)

samje 26 January 2005 18:14

Toerisme E&M of C&M

Hey
Ik moet over een paar weken een profiel kiezen en ik twijfel tussen e&m of c&m! Ik wil later iets in het toerisme gaan doen!
Wat lijkt julliu het best?

c&M

extra taal
muziek of tekenen ( vind ik niet leuk)
economie1
wiskunde a1
geschiedenis ( ook al zo stom)

E&M
Economie2( ik twijfel of ik er goed genoeg voor ben)
wiskunde a2
Aardrijkskunde
Geschiedenis

En dan in me vrije deel een extra taal

Wat denken jullie?

-x--x-:)

Stevie 26 January 2005 18:52

zou je dan geen M&O nodig hebben (als jullie dat als keuzevak hebben..)? of tenminste, misschien is dat wel handig als je iets in de toerisme wil gaan doen, net als economie. maarja, als je die creatieve vakken niets vind, raad ik C&M af... :z hoeveel sta je nu voor economie dan?

PFP 26 January 2005 18:53

Ik zou E & M kiezen, dan kan je veel meer kanten op dan C & M

Alpha 27 January 2005 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
idd ... maar het ligt er ook aan wat je wilt doen in de toerisme ... toerisme is namelijk nogal breed ... maar E&M is denk ik wel het beste ...

chica 27 January 2005 10:46

Als je iets in de richting van tourism management wil doen, heb je genoeg aan C&M, de talen zijn erg belangrijk

appelshampoo 27 January 2005 14:14

Ik zou ook voor C&M gaan, taal is belangrijk bij Toerisme, en daar kun je nog veel aan hebben.

samje 27 January 2005 14:25

hey
Ik ga denk ik E&M doen en ik kies er dan gewoon een extra taal bij dan heb ik toch talen genoeg!! En ik kies er dan ook M&O bij!!
Ik vind economie ook wel leuk, ik moet er alleen wat meer tijd aan besteden en emer mijn best doen!
Want het grote nadeel van C&M vind ik toch wel muziek of tekenen dus dan lijkt het me beter om E&M te doen!!

Ik wil iets van grondstewardess worden ofzo!

-x--x-

bruggi 27 January 2005 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Precies.
Met een extra taal erbij.

Alpha 27 January 2005 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door samje
hey
Ik ga denk ik E&M doen en ik kies er dan gewoon een extra taal bij dan heb ik toch talen genoeg!! En ik kies er dan ook M&O bij!!
Ik vind economie ook wel leuk, ik moet er alleen wat meer tijd aan besteden en emer mijn best doen!
Want het grote nadeel van C&M vind ik toch wel muziek of tekenen dus dan lijkt het me beter om E&M te doen!!

Ik wil iets van grondstewardess worden ofzo!

-x--x-

als je grondstewardess wilt worden moet je zorgen dat je talen kent. dat is dan het belangrijkst ...

AMF 28 January 2005 15:07

Je kunt ook C&M kiezen en dan met economie1,2 en/of m&o in de vrije ruimte? Ik doe ook C&M en heb geen tekenen, muziek, handvaardigheid of wat dan ook :?

chica 28 January 2005 15:10

Je zei met M&O en een extra taal erbij? Jezum, volgens mij worden dat aardig wat uurtjes..:P

appelshampoo 29 January 2005 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Je kunt ook C&M kiezen en dan met economie1,2 en/of m&o in de vrije ruimte? Ik doe ook C&M en heb geen tekenen, muziek, handvaardigheid of wat dan ook :?
Dat is per school verschillend, hier moet het wel..

x-lizz-x 30 January 2005 14:59

Ik heb ook c&m en wel met handenarbeid en dan moeten we in kunstgeschiedenis examen doen.. Verder heb ik m&o in mn vrije deel..

Ik wil ook iets in de toerisme gaan doen..

Stevie 30 January 2005 15:15

het beste zou zijn c&m (daarbij heb je al frans2 en duits2) met m&o. maar als je dat per se niet wilt, ga dan voor c&m met een extra taal..

volumeknopje 8 February 2005 18:40

Ik zou voor E&M gaan. Aardrijkskunde is belangrijk bij toerisme (tenminste, dat zijn ze ons nou aan het wijsmaken :p)

Of, zoals mijn ouders zeggen: "Met E&M kun je meer dan C&M. C&M is een beetje wat vroeger het pretpakket van de havo was. " (Mooi dat ik dus C&M ga kiezen...:7 )

AMF 8 February 2005 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Dat is per school verschillend, hier moet het wel..
oke ;)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:38.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.