![]() |
Geenstijl: Een typische (V)MBO-schooldag...
|
mijn mediaplayer kan het niet openen..
|
:huh:
. . . |
Echt als je dit doet ben je zo tries dat je niet thuis hoort op en school. Misschien zelfs niet in nederlands.
Maar goed dat die leraar nog wel zo relaxed was! en die andere leerlingen zitten bij en keken ernaa :{ |
Citaat:
Maar ik denk dat en de leraar en de leerlingen toch slim eraan hebben gedaan om op dat moment even niks te doen. Ik denk dat het anders erger zou zijn geworden. En nadat ze uit het lokaal zijn gestapt, dan wel hard aanpakken, kom hier, mee naar de conrector of weet ik wat. Wat als je uiteindelijk nog steeds niet laat zien dat jij de baas bent en niet de leerling, dat het ook niet goed zou zijn. |
Gestooord... wat zegt 'ie allemaal? Ik versta er de ballen van :? . Is het niet gepland? Waarom is het ander gefilmd? Vreeeeeeemd en triest :no: .
|
Ik zou nogal overrompeld/geschoked zijn om iets te doen of uit te brengen als leraar of leerling.
Ag, wat kan ik me hier weer kwaad om maken zeg :[ |
Citaat:
en Nee.. trap 'm er maar gewoon uit! echt wel! |
Citaat:
hier kan je je eigen city es checken.... te erg echt, amsterdam doet het niet, waarom wel niet :x http://www.rtl.nl/(/actueel/editienl...hoolgeweld.xml |
Citaat:
Al was het alleen maar om hem belachelijk te maken om z'n gedrag, dan staat de leraar er tenminste niet alleen voor. |
Hoe doooooooooooom zijn die reacties trouwens. Wat een grootspraak, wat een quasi-stoergelul, wat een ondoordacht dom rechts geouwehoer.
Wat een stelletje onnozelerds. |
Citaat:
|
Citaat:
|
jezus wat is dit joh...:huh:
wat een klotejong zeg... en de rest doet gewoon niks:notgood: |
Waarom vraag ik me af of dit niet in scene gezet is? Wel erg toevallig dat precies dit op film staat..
|
Citaat:
|
Waarom zie je niet wat er is gebeurd, waarom die jongen zo kwaad werd?
|
Citaat:
Aan de andere kant is er trouwens ook nog iemand aan het filmen met z'n gsm :? |
Da's echt niet gezond hoor :no:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
net of dit niet dagelijk 100 keer gebeurt op scholen
|
Fuuuuuck :huh: dit is ECHT niet normaal!!!!
waarom deed ie dat, want ik kan dr geen zak van verstaan! |
Citaat:
|
Dan nog hoeft die ene leerling zich niet meteen zo allejezus op te fokken. :no: Maar ja... als ik een euro zou krijgen voor elke keer dat iemands verstand het verliest van diens gevoel...
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
beverwijk? nee niet meer :P
|
HOAX!
|
Citaat:
|
Ik heb soortgelijke situaties meegemaakt op het VBO. En dat waren toen ook meestal de Marokkaantjes en een enkele Italiaan, hollander of turk.
En aangezien die gasten meestal ook nog minstens 3 jaar ouder waren, durf je als jonge gassie van 12 niks tegen zo'n 15 jarige te doen. :no: |
Citaat:
|
Bwa, ik denk niet dat het in scene gezet is hoor...
Iig érg triest :/ |
Citaat:
|
damn wat een zielige kerel zeg :loser:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:32. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.