![]() |
Eitje koken
Ik heb iets cools ontdekt. Eitjes koken in een waterkoker kan! Ik had trek in een gekookt ei, maar niet in trappen lopen (woon twee hoog en de keuken is beneden) dus heb maar een ei in mijn waterkoker gedaan, met een hele plens water uiteraard. En het resultaat was een heerlijk hard gekookt eitje! Woei!
Iemand anders nog onconventionele huishoudtips? |
Onder welke steen heb jij gelegen?
Valt kleren drogen op de auto ook onder onconventionele huishoudtips? (was namelijk in de vakantie en me tent was compleet doorweekt door een stortbui en de volgende dag ontzettend warm weer en ja zon + donker kleurige auto = warmtebron :p ) |
Onder de steen die netjes-eitjes-koken-in-een-pannetje heet :p
Citaat:
|
Naja nog een tip van flip dan, brood kun je ontdooien op je verwarming :z
|
Je kunt ook een ei maken in de magnetron.;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lol :+ wij hebben thuis geen magnetron dus ik wist niet hoe dat allemaal werkt enzo..
toen zei een collega zo: ja Anne doe jij maar even de eieren voor in de sla, doe ze maar in de magnetron.. dus ik vraag nog: Moeten ze in een bakje of kunnen ze gewoon zo? En hij zei dus dat ze gewoon zo konden.. het waren 6 eieren :( 8) |
Een wasmachine tablet in je frituur doen, met een volle bak water.
Dat ding aandoen en een tijd laten koken. En geen vieze gore aanslag en weet ik wat. Kan je weer schoon en vers frituurvet indoen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
_0_ kicke !!! ik heb zelf niet echt speciale trucjes ergens voor
|
je schaamhaar knippen met een schaar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.