Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   help!ik ben verliefd! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=51948)

frowny 007 30 January 2005 11:11

help!ik ben verliefd!

Help ! ik weet niet wat ik moet doen....
:?
ok het zit zo....
ik ben dus op een meisje van mijn school .
Ik zit in latijnse en zei in moderne dus we zien elkaar alleen in de speeltijd en voor de rest zit ik op internaat en moet zij met een bus weg...:(
dus ik kan alleen met haar praten op school en via msn.
nu was een vriend van mijn klas ook op haar ...
en toen heeft zij "neen" gezegd tegen hem ... zoveel te beter voormij maar nu zitten ze de ganse tijd te roddelen over ons en kunnen nog niet fatsoenlijk samen lopen voor dat enige uurtje dat wij elkaar zien!|:(
nu zijn we wel heeele goeie vrienden maar zei kan er ook al bijna niet tegen van dat geroddel....
ik weet niet wat ik moet doen...
miss heeft ze ook neen tegen die andere jong gezegd omdat ze met mij wou?
please help

bootje 30 January 2005 11:36

geroddel gaat wel over, dus daar zou ze zich niet van aan moeten trekken.
ik persoonlijk zou het vragen, mocht ik het gevoel hebben dat de andere ook iets voor mij zou voelen.

Jamiel 30 January 2005 12:37

Als jij zegt dat je voelt dat jullie goede vrienden zijn, zijn jullie dus aardig close met elkaar :) Alleen jij hebt gevoelens voor haar. Als je haar weer tegenkomt, moet je gewoon eens vragen of zij misschien ook meer voelt dan alleen vrienschap :)

En betreft dat geroddel: dat gaat wel over hoor, gewoon niks van aantrekken ;) Dit is vooral in het begin

frowny 007 30 January 2005 15:44

weet niet of zei op mij is...
:?
nog bedankt over de roddeltip

Jamiel 30 January 2005 15:55

Je kunt haar heel onschuldig vragen of ze misschien ook meer voelt dan alleen vriendschap... Heel duidelijk en toch niet te opdringerig :)

frowny 007 30 January 2005 16:04

man, ik wou dat ik het lef had om het haar zo rechtuit te vragen;...|:(

appelshampoo 30 January 2005 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frowny 007
kun je niet vragen of ze een keertje met je mee gaat naar de bioscoop ofzo?

Banshee 30 January 2005 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frowny 007
heb ik ook altijd.

Ik heb trouwens ook een ander probleem, er is zon superlekkere meid bij ons op school, ik ken alleen r naam niet, en ook geen van r vriendinnen/vrienden, Ik weet alleen dat ze in de rode schouw woont, omdat ik r een keer zag aflslaan daarheen :( . natuurlijk durf ik niet op r af te stappen :'(

Banshee 30 January 2005 20:01

ja, bij de thomas mavo/prinsentuin ging ze erin.
woon jij soms in halsteren, khad niet verw8 dat iemand de rode achouw kende

Banshee 30 January 2005 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
ik ben helderziend.
bericht kan weg, niet meer nodig.

bootje 30 January 2005 21:13

on topic....

eniT 1 February 2005 19:58

roddels gewoon negeren!! dan stoppen ze wel

Kolkie 24 February 2005 21:11

vet jammr dat wij geen speeltijd hebben....
wij hebben alleen mar pauzes :?

smurfie 24 February 2005 21:25

ok maar kan je mij dan ook ff helpen ?? :d

Jamiel 24 February 2005 22:23

Blijf ff ontopic en smurfie: Je kunt beter een speciaal topic voor je probleem openen hoor :)

Kolkie 25 February 2005 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smurfie
ok maar kan je mij dan ook ff helpen ?? :d
ja ik wil je wel helpen...
open een nieuw topic en DR kolkie zal je wel helpen!

@frowny 007
ik zou haar gewoon vragen...
als je het niet vraagt dan weet je het nooit!!!
en dat geroddel dat houd een keer op.. en je moet er ook niks van aan trekken...

Era 25 February 2005 12:50

Tips voor alle verliefden:

G A E R V O O R !

Je leeft namelijk maar één keer, en wat schiet je ermee op om in je holletje te blijven zitten als een muisje wat geen kaas durft te gaan eten en dan verhongerd. :yes:
Gewoon zeggen: "Hee, ik vind je geweldig, wil je mijn vriendje / vriendinnetje zijn?"
Wat heb je te verliezen. Op de grote schaal, wat heb je dan te verliezen? Echt. Trust me. :Y)

sJur 25 February 2005 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Era
Tips voor alle verliefden:

G A E R V O O R !

Je leeft namelijk maar één keer, en wat schiet je ermee op om in je holletje te blijven zitten als een muisje wat geen kaas durft te gaan eten en dan verhongerd. :yes:
Gewoon zeggen: "Hee, ik vind je geweldig, wil je mijn vriendje / vriendinnetje zijn?"
Wat heb je te verliezen. Op de grote schaal, wat heb je dan te verliezen? Echt. Trust me. :Y)

nks aan toetevoege

:thumbsup:

Yoow 9 April 2005 00:27

Geroddel = jaloezie.
en als je haar egt leuk vind trek je je daar tog lekker niks van aan?

trxxz 9 April 2005 03:52

het komt allemaal vanzelf wel goed,
gerrodel is toch alleen maar zwak gezeur over wat de meeste mensen zelf niet hebben, of zouden willen hebben. althans, dat is vaak zo. zo niet, zijn het gewoon een stelletje zwakzinnigen :+

verder zou ik haar gewoon vertellen dat je haar ziet zitten/staan wat jij wilt :P, en dat je een keertje wat af wilt spreken.
dat werkt volgens mij het beste..

ik wordt tegenwoordig ook steeds vaker aangesproken, simpel omdat ik mn onzekere kanten een beetje laat gaan, of gewoon niet toon. meestal straalt een zelfverzkerd persoon toch iets beters uit dan iemand die heel erg onzeker overkomt.

ik zeg niet dat je echt onzeker bent, maar zeker van je zaak ben je niet. anders had je hier geen advies hoeven te vragen

anyhow, succes :)

MrInsane 10 April 2005 23:20

Als je slim bent vertel je haar gelijk hoe het zit en anders hints geven dat ze misschien zelf vraagt ( nog makkelijker) en over dat geroddel maak je daar geen zorgen over kan nooit slecht zijn ben je in ieder geval bekend op je school.
Dus je ziet maar weer aan elk nadeel zit een voordeel :p

Nevsehirli 13 April 2005 17:22

Je moet zeggen kiss my mutherfucking dick bitch.....

Ja tocxh fok dat wijf en doe waar je zin in hebt

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:16.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.