![]() |
Het is weer zondag..
en we komen samen, sms al je namen, en vergeet niet die ene dame..
hebben jullie nog iets leuks beleefd dit weekend? |
nee, niet echt nee
2 baggerdagen gehad. hopelijk vandaag wat beter.:{ |
zaterdag: gewerkt
zondag: leren |
Twas een super weekend :)
Tja en wat heb ik gedaan: vrijdag met vriendinnen in den Hosp gezeten, zaterdag eerst met vriendinnen weggeweest en dan naar den Hosp. Het was echt zalig :) |
Neuh, gisteren lekker gechilled ( mag ook wel na lange tijd ) en vandaag weer volop met school bezig...! :|
|
Lekker naar de kerk geweest (om ff goedkoop kaarsen te shoppen :$ ). O-)
|
Vrijdag eerst naar voetballen geweest en toen nog wezen stappen..
Zaterdag eerst opendag van Uni van Tilburg, en daarna 's avonds naar belgië op stap geweest, en straks naar Alemannia Aachen-LR Ahlen 8-) |
ik heb gister geleerd, kolonisten van catan gedaan, geforumd en die blechtrommel gezien..
en vandaag ben ik alweer aan het leren.. |
Ik moet ook weer dringend achter de boeken, maar ik heb geen zin meer.
|
vrijdag voetballen, wat we (birdofprey en andere gasten) weer is een keer moeten gaan doen.
gister mobb deep :d |
Citaat:
|
nog nie veel gedaan dit weekend,
maar dat wordt zometeen goed gemaakt.... lekker gourmette....:7 :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
En 'k zou dan ook nog graag wat Latijn leren tegen dinsdag, maar dat zal er ook niet meer van komen ... *zucht* |
Citaat:
|
Citaat:
Jij nog veel succes in ieder geval :* |
zondagen zijn saai als m'n clubje niet hoeft te voetballen:[
|
Citaat:
|
Citaat:
en ojah kben nog steeds beter 8-) |
sja weekend he.. :)
|
gister personeelsfeestje en nu ben ik ziek:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrijdagnacht+zaterdagnacht gefeest! :7 Ik heb echt de hele tijd gedanst! Was zoo gezellig! :+
Ik heb echt een topweekend gehad:D |
niet veel, ben het hele weekend met me werkstuk besig geweest van sochtends 11 tot savonds 7, vrijdag ook, donderdag ook al een paar uur (boeiuh?)
voor de rest gister resident evil apocalypse gekeken, masterlijke film _0_ |
Citaat:
@ Andy: is cool :thumbsup: |
vrijdag feestje, gistere hele dag niks gedaan, vandaag is Niek hier geweest en er was sensatie want 2 huizen verder was er schoorsteen brand.. dus net allemaal brandweer hier enzo, en de weg hier achter stond helemaal vol met rook..
|
vrijdag feest, zaterdag voetballen en fc den bosch (tussendoor leren), vandaag leren
|
joa paar geile auto's en redelijk wat fooi gehad @ werk, maar verder niet echt wat bijzonders
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
optreden bartje, dit topic is in strijd met artikel 4. 5 sub c
|
Citaat:
|
Vrijdag: gegeten bij Didi samen met Dominique, daarna film gekeken (de Karakter want moest vandaag recensie schrijven)
Zaterdag: lekker uitgeslapen, beetje geleerd, rustig aan gedaan, langs mn broer geweest.. Zondag: geleerd en gerelaxed :) |
het is helemaal geen zondag :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.