Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Party Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=178)
-   -   Partyforum, wat wordt hiervan verwacht? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=51968)

bartje518 30 January 2005 19:24

Partyforum, wat wordt hiervan verwacht?

Citaat:

NIEUW: Het forum voor uitgaan, festivals, feest, enz. YAY!
Aldus de ondertitel van dit nieuwe forum. Uitgaan, festivals, feest.. Klinkt allemaal indrukwekkend, maar evenzeer vaag. Het uitgaansforum is ter ziele gegaan en het party-forum is ervoor teruggekomen. In feite lijkt het natuurlijk erg op elkaar. Jongeren en uitgaan is in principe een prima combinatie, maar wat verwachten jullie van dit onderwerp als subforum? Wat voor soort topics verwacht je op een dergelijk forum? Waar ligt de grens? Wat hoort hierbij, en wat hoort bij lifestyle? Moet er volgens jullie op dit forum ruimte zijn voor partypic's en festivalfoto's, of laten we dat lekker op foto's en plaatjes?
Is er interesse voor een thread over uitgaansgelegenheden die je in binnen- en buitenland bezocht hebt, of moeten we niet te zeer de kant van filmrecencies opgaan?

Kortom; wat verwacht jij van dit subforum? :thumbsup:

Pakspul 30 January 2005 19:35

Ik verwacht uiteraad party verslagen, en voor de rest van drugs tot feesten tot tips tegen katerz enz enz alles wat met feesten en indirect er mee temaken heeft :)

bootje 30 January 2005 19:37

dé tip tegen een kater is voor het slapen gaan veeeeeel water drinken :p

bartje518 30 January 2005 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bootje
Ja, dat bepraten we ooit nog wel eens in een ander topic :+

PFP 30 January 2005 20:02

Ik vind het hele subforum buitengewoon onboeiend, ik weet toch waar ik zaterdag heen ga. Topics over hoe leuk je kunt stappen in Tilburg of Urk vind ik dan ook extreem onboeiend

bartje518 30 January 2005 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Ik vind het hele subforum buitengewoon onboeiend, ik weet toch waar ik zaterdag heen ga. Topics over hoe leuk je kunt stappen in Tilburg of Urk vind ik dan ook extreem onboeiend
Vandaar dus de vraag; hoe breed zie je het forum. Voor types zoals jij zou het bijvoorbeeld boeiender kunnen worden wanneer het ook gaat over foto's of over kleding. Of vind je juist dat dat hier niet past?

Pakspul 31 January 2005 08:13

Citaat:

ECHT WAAR !!!

dat wist ik eeecht nog niet..... :{

Citaat:

Stad gebonden zijn is zoow 2000 :{

ik vind wel boeiend om zulke dingen te lezen want stel je gaat er heen moet je het nog eerst uitzoeken ok 30 topics over zelfde stad is ook niks :+

houd het gewoon breed en laat alles toe wat met uitgaan temaken heeft.. dan ben ik er zelfs nog wel bereid een klein verslag over mijn (aankomende) revu wietplanten te maken :+

PFP 31 January 2005 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Vandaar dus de vraag; hoe breed zie je het forum. Voor types zoals jij zou het bijvoorbeeld boeiender kunnen worden wanneer het ook gaat over foto's of over kleding. Of vind je juist dat dat hier niet past?
Volgens mij is dit hele forum gewoon overbodig. Je hebt lifestyle en gezondheid en Foto's en plaatjes

bartje518 31 January 2005 13:02

Citaat:

Volgens mij is dit hele forum gewoon overbodig. Je hebt lifestyle en gezondheid en Foto's en plaatjes
Sport is ook actueel, en toch heeft dit een apart forum, en staat het niet onder actualiteiten..

PFP 31 January 2005 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Sport is ook actueel, en toch heeft dit een apart forum, en staat het niet onder actualiteiten..
lifestyle en uitgaan liggen echter zo dicht bij elkaar

bartje518 31 January 2005 13:38

Lifestyle is zoveel breder en uitgaan is weer veel meer dan lifestyle alleen. Bovendien is het partyforum naar ik hoop ook te maken met bijvoorbeeld carnaval. Misschien kan het in de loop der tijd een andere, bredere benaming krijgen. Iets met vrije tijd ofzo..

bootje 31 January 2005 13:54

vrije tijd :p
dan kunnen we van alle subfora 1 forum maken

PFP 31 January 2005 13:57

Citaat:

vrije tijd :p
dan kunnen we van alle subfora 1 forum maken

Dat is bullshit, ik zie het verschil tussen lifestyle en een uitgaansforum niet zo. Maar het is altijd leuk om nog een dood forum onderdeel bij het rijtje te voegen

bartje518 31 January 2005 13:59

We zullen wel zien :) Nu svp ontopic weer, geef maar meer meningen mensen! :thumbsup:

bootje 31 January 2005 13:59

Citaat:

Dat is bullshit, ik zie het verschil tussen lifestyle en een uitgaansforum niet zo.
ik ben ook van mening dat uitgaans onder lifestyle kan, maar er zijn mensen met andere meningen...

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:26.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.