Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Connexxion (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=51978)

Jamiel 31 January 2005 09:32

Connexxion

De bus heeft maar 10 minuutjes nodig om te komen tot de bestemming waar ik moet uitstappen.
De bustijden: 07,22,37,52

Ga ik drie kwartier van tevoren naar de bushalte, zodat ik zeker weet dat ik op tijd op school ben.

09.22 : de bus komt niet/is te vroeg weggegaan.
09.37 : de bus komt niet
09.52 : de bus komt niet, en komt 6 minuten te laat.

Met als gevolg: ik kom te laat...

Gaan jullie ook vaak met de bus?
En is die ook altijd te laat?

Pakspul 31 January 2005 09:36

Je kan ook op de fiets gaan

Jamiel 31 January 2005 09:53

Ja maar je moet OV kunnen gebruiken toch ? O-)

SpiNe 31 January 2005 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul

appelshampoo 31 January 2005 12:08

Citaat:

dan heb je geen goede reden om te laat te komen 8)

Pakspul 31 January 2005 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Ja maar je moet OV kunnen gebruiken toch ? O-)
Gratis met de bus en nog lef hebben om te zeiken.... :no:

Jamiel 31 January 2005 13:59

Citaat:

Gratis met de bus en nog lef hebben om te zeiken.... :no:
Ik heb onlangs anders nog een brief gekregen met wat ik nu al na een half jaar moet betalen voor OV, als ik mijn jaar niet haal... toch ff ruim 200 euro.

Maar daar gaat het niet om, de bus moet hoe dan ook op tijd zijn, niet alleen voor school, maar ook als je naar je werk moet.

Pakspul 31 January 2005 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Ik heb onlangs anders nog een brief gekregen met wat ik nu al na een half jaar moet betalen voor OV, als ik mijn jaar niet haal... toch ff ruim 200 euro.

Maar daar gaat het niet om, de bus moet hoe dan ook op tijd zijn, niet alleen voor school, maar ook als je naar je werk moet.

Blij dat ik tig jaar geleden er al achterkwam dat de bus niet te vertrouwen is maar welkom in de real world en blijf volgende keer niet zo lang onder een steen zitten :z

Raspberry 31 January 2005 14:29

ik ga altijd naar school met connexxion, en ze zijn meestal niet meer dan 5 minuten te laat..
alleen wel kut geregeld, want laatst moest ik uitstappen (opeens een andere eindhalte, ver voordat ik thuis ben :/) en kon ik lekker anderhalf uur wachten op de 3e bus van connexxion die wel door ging..
stomme zooi.

FunFair 31 January 2005 14:55

wtf? moet jij maar 200 dokken als je het jaar niet haalt? ik moest het eerste jaar 600 dokken voor m'n OV omdat ik dat jaar niet had gehaald :|

AMF 31 January 2005 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raspberry
ik ga altijd naar school met connexxion, en ze zijn meestal niet meer dan 5 minuten te laat..
alleen wel kut geregeld, want laatst moest ik uitstappen (opeens een andere eindhalte, ver voordat ik thuis ben :/) en kon ik lekker anderhalf uur wachten op de 3e bus van connexxion die wel door ging..
stomme zooi.

ik ken dat..:|

Jamiel 31 January 2005 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
wtf? moet jij maar 200 dokken als je het jaar niet haalt? ik moest het eerste jaar 600 dokken voor m'n OV omdat ik dat jaar niet had gehaald :|
Misschien moet jij verder reizen, en daar komt bij dat ik nu nog maar een half jaar heb gehad he ;)

Clauw 31 January 2005 19:19

Mijn bus is ook wel es 5 minuten te laat, maar ik heb vaker gehad dat de bus te VROEG kwam. En ze hebben mijn bus ipv om het kwartier, om het halfuur laten rijden. Bezuinigingen :[

Alpha 1 February 2005 13:09

Citaat:

Era 1 February 2005 13:22

te vroeg

Okay, wat denk je van deze:

Bus hoort te komen om 8:47....
Bus komt om 8: 43.

Gelukkig houd ik daar inmiddels rekening mee, maar je ziet dan altijd nog mensen aan komen rennen.
Te laat sucks, maar te vroeg sucks 2. |:(

lisanne_tje 19 February 2005 21:30

dat heb ik afgelopen dinsdag ook gehad, er zijn drie volle bussen langs me heengekomen en ik kon er dus niet in. Dat kwam omdat er een ongeluk met een trein was geweest en dan moeten de vaste busreizigers ineens wijken voor de klanten van de NS, echt te GEK voor woorden!!!8|
Maar ik ben gelukkig thuisgekomen, niet met de BUS :? maar met de auto. Zo dat ben ik ook weer kwijt ;)
Kus Lies:wave:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:12.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.