![]() |
Alweer vakantie?!?!
Ik zit net weer 4 weken op school, na een vakantie van 2 weken en heb volgende week dus carnavalsvakantie :{
Nooit geweten dat ik zou zeuren om teveel vakantie, maar dat doe ik eigenlijk ook niet. Want na die vakantie moet ik opeens 11 weken achter elkaar naar school voor ik weer vakantie heb ::{ Goeie verspreiding:rolleyes: |
:aai:
|
Niet zeiken, jullie zuiderlingen hebben tenminste carnavalsvakantie ;)
|
Hmm, ik haat carnaval hoor ;)
Maar jullie hebben daarvoor in plaats Krokusvakantie! Das toch leuker! |
Ooh wacht ff. Da's gewoon dezelfde vakantie, alleen heeft het in het zuiden een andere naam en hebben jullie zuiderlingen een weekje eerder vakantie dan de noorderlingen. Sorry, my bad. :$
|
Citaat:
|
Ik had het veel liever een week later gewild..:( Ik heb niet eens ontzettend veel behoefte aan vakantie .. Maarja, dan moet het maar.. Pffs.. vakantie :( (;))
|
ik heb deze week al vij en na carnaval begint mn volgende stage.
baal ik wel van want ik heb gewoon niks te doen |
ik kom er vandaag ook achter dat ik volgende week alweer vakantie heb :huh:
|
Citaat:
:o |
Goh, daar had ik nog niet aan gedacht! Dankje voor je tip! :d
|
ik heb met valentijn vrij:love:
|
Psies, dat wil ik nu ook. Plus mijn verjaardag.. Maar nee hoor.. Dan zit ik alweer in de schoolbanken (maar misschien ook niet..)
|
Heb precies hetzelfde, niet bepaald fijn ofzo :Z maar toch vakantie is vakantie... wel jammer van die 11 weken ( :( )
|
Als niemand het weet zal ik het maar vertellen...
Het is niet altijd zo dat de vakantie's zich elkaar zo snel opvolgen, maar het ligt aan de tijdstip van pasen (en daarmee dus de carnaval). Door de extreem vroege pasen dit jaar is dien ten gevolge ook de carnaval (en daarmee de carnavalsvakantie cq. krokusvakantie) ook erg vroeg. |
Citaat:
O-) :* |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.