![]() |
Ik ben tegen valentijnsdag
Zo nu weten jullie het ook http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon14.gif
|
ik eigenlijk ook, want dat is toch maar uitgevonden door de commercanten.
en je vriend/vriendin zie je het hele jaar door graag en geef je cadeautjes wanneer je dat wil. valentijn maakt daar een verplichting van. |
ik ook
|
johhh ik ook :p
|
Re: Ik ben tegen valentijnsdag
Citaat:
|
Man, hoe meer commerciele zeikdagen, hoe beter toch? :)
Als je er niks van maakt is het ook niks, zei wijlen mijn moeder altijd. 8-) |
/me eist er een vrije dag voor!!!!!!!!1111111111
:+ |
Wie is '/me' ?
Neu, vrije dag hoeft nou ook weer niet, maar het is toch leuk als er op zo'n grijze, saaie veertien februari toch een lief tintje zit. :yes: Het is winter he. Alle blijheid is meegenomen. :p |
Je kunt er alleen tegen zijn als je zelf geen vriendin hebt.. :p
|
Hahahaha, ja, zeg dat wel :p
|
Citaat:
|
Al heb je drie 'vrinden' tegelijk!
|
Tuurlijk wel, dat zeg ik niet.
Maar de meesten die geen vriend(in) hebben vinden die dag gewoon niet leuk omdat ze zelf niets te doen hebben. Logisch inderdaad :z |
Citaat:
|
Hmmja, je kunt dan natuurlijk ook zoiets hebben van waarom alleen op 14 feb. lief tegen elkaar doen.. Oke, ik ben overtuigd:{
|
Het is niet alleen voor je vriend(in), maar ook gewoon voor lieve mensen van het andere geslacht. En ik vind het een leuke dag als niemand overdrijft met grootse gekke dingen en het gewoon grappig houdt :) `t Is gewoon lievig 8) :love:
|
ik hou anders wel van cadeautjes :o valentijnsdag of niet
|
Citaat:
|
Ik ook want dan voel ik me alleen:$
|
Ik vind het wel een leuke dag, dan kun je wat extra's doen met je geliefde :)
-edit- naast de dag dat jullie -zoveel tijd- bij elkaar zijn, want dat vind ik ook een bijzondere dag Ik bedoel, kerst kun je in dat geval ook wel in de zomer of lente vieren : Denneboompje in de woonkamer met ballen, in de achtertuin nepsneeuw strooien, de hele dag naar kerstliedjes luisteren, gezellig eten... :Y) |
ik doe der wel aan want dan krijg ik cadeautjes :)
|
ben je niet de enige yo de plo
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarja dit goedkope bordje doet dát nog niet eens 8| |
Pakspul.. wat is je adres? :love:
|
ik vind valentijnsdag altijd wel leuk. Maar kwil wel een vriedin hebben dan, en die heb ik nooit natuurlijk :'(
|
Ik vind het gewoon een verschrikkelijke dag. Ik heb al iedereen gewaarschuwd dat ik de 14de vervelend ga lopen doen.
Vorig jaar hebben we een protestactie opgericht: 7 april - internationale vrijgezellendag |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga denk ik maar een nieuw pols bandje op de markt brengen.. een roze: Band tegen valentijnsdag
|
Citaat:
neem dan roze ofzow :+ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.