Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   echte tips (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=52020)

emporio 1 February 2005 12:43

echte tips

Nou lees je hier vanalles, maar echte tips vind je niet terug ofzo.
Hoe kun je nou een vrouw klaar krijgen.
En dan weet ik ook wel dat ik mijn vingers en tong kan gebruiken maar hoe gebruik je die precies, of wat kun je doen om een sterker effect te krijgen?

Era 1 February 2005 12:54

Idee: je zou gewoon wat kunnen proberen en dan kijken of je dame daar goed op reageert. Als ze haar nagels in je rug zet dan weet je dat je goed zit :thumbsup:

AmbyPur 4 February 2005 19:48

vraag haar wat ze wil, of ze fijn vindt wat je doet. :thumbsup:

appelshampoo 7 February 2005 14:52

sjah, er zijn meisjes die het lekker vinden om een vinger in hun anus geduwd te krijgen.. maar dat lijkt mij weer niets, het is heel erg persoonlijk wat iemand fijn vindt, en daar kun je alleen achterkomen door het te vragen 8)

koekje 7 February 2005 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
sjah, er zijn meisjes die het lekker vinden om een vinger in hun anus geduwd te krijgen.. maar dat lijkt mij weer niets, het is heel erg persoonlijk wat iemand fijn vindt, en daar kun je alleen achterkomen door het te vragen 8)
finger in de anus ? nou , dienen die anus spieren niet voor feces afscheiding ?

appelshampoo 7 February 2005 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koekje
finger in de anus ? nou , dienen die anus spieren niet voor feces afscheiding ?
dient een vagina niet om een kind te maken? :O

koekje 7 February 2005 18:47

Citaat:

dient een vagina niet om een kind te maken? :O
uiteraard, maar dit is van zelfsprekend .... maar ik vind een vinger in de anus wel redelijk ver gezocht;/// wat igiene en al die toetanden betreft ,val er toch wat te discusieren.. ( ik kan die dubbel punt niet zette)toch ?

appelshampoo 7 February 2005 18:57

Citaat:

uiteraard, maar dit is van zelfsprekend .... maar ik vind een vinger in de anus wel redelijk ver gezocht;/// wat igiene en al die toetanden betreft ,val er toch wat te discusieren.. ( ik kan die dubbel punt niet zette)toch ?
ik heb dat ook maar in de viva gelezen :+

TheGroovMaster 7 February 2005 23:55

Citaat:

ik heb dat ook maar in de viva gelezen :+
leg uit want die lees ik niet regelmatig

BlackTurtle 8 February 2005 16:29

Re: echte tips

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door emporio
Nou lees je hier vanalles, maar echte tips vind je niet terug ofzo.
Hoe kun je nou een vrouw klaar krijgen.
En dan weet ik ook wel dat ik mijn vingers en tong kan gebruiken maar hoe gebruik je die precies, of wat kun je doen om een sterker effect te krijgen?

je moet je niet zo focussen op haar klaar laten komen, t is een leuk streven, maar gewoon lekker sexen is beter, ik had een ex die kon gewoon niet klaarkomen, ja kon ze wel, alleen op dr kamer, en anders niet, dat had met haar gevoel te maken, ik heb mn best er op gedaan, maar t lukte gewoon niet, ze zat er telkens tegenaan, maar echt komen lukte niet.

dus tja.

zorg maar eerst dat je dr lekker verwent, komen kan altijd nog.

Era 21 February 2005 12:31

Citaat:

Okay, ik heb nieuws voor je: ongeveer de helft van de mensen vindt het lekker om een vinger in of tegen zijn of haar 'ster' te krijgen. Veel mannen ook, en dat wil dan helemaal niet zeggen dat je homo bent of iets dergelijks. Je ster is nou eenmaal een erogene zone, klaar. :yes: En wat de hygiëne betreft: leve de zeep! :)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:19.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.