![]() |
praten jullie ook zo met je vrienden?
ff een kort stuk uit een telefoongesprek van net:
*yo bas hoe laat kwam jij vanaaf? - euhm na t eten, zegmaar tegen 7 uur. *ja ey dikke strontzak wat moet ik tot die tijd gaan doen dan??? -een vinger in je bips stoppen en aan je lul gaan trekken. *ja , dat is een goed idee, okee ik zie je straks, meot je wel ff kloppen als mn kamer deur dicht zit. - yow is goed, wel ff een handdoek pakken hé *ja bedankt voor de tip , tot straks -jow laters. ja kweenie, zo gaat dat altijd :+ |
moet deze niet naar liefde en relatie?
|
vrienden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"ey alles gooeed?"
"ja toch" hoorde ik laatst in de bus en ik moet er nog steeds om lachen :d |
Ik kan vrienden die zo tegen elkaar doen :Y)
Maar ik doe daar meestal niet aan mee :p Maar 2 vrienden waartegen ik ook zo'n dingen af en toe keer durf zeggen.. |
Ja..
Maar bij ons is het nog veel erger.. Dus dat ga ik hier maar niet neerzetten. |
*ff neuke?
-Ja lekker *keej dan |
Citaat:
|
neej, tegen mn linkerhand, en dan met fantasie erbij is het een of andere celeb :z
|
ligt er aan welke vrienden :p met een aantal wel ja
:+ |
Citaat:
|
Citaat:
ik hield me nog in :D |
Bianca zegt:
of wil je neuken? ******** zegt: ja Bianca zegt: ( ) Bianca zegt: met wie? ******** zegt: jouw Bianca zegt: oke is goed Bianca zegt: 10 uur bij mij? ******* zegt: nee ken nie weg, meot thuis blijve omda me ma en wim weg zijn, dus kom jij maar Daar hebben we het wel vaker over:p Maar we zijn toch allebei bezet;) |
Ja ik ken het wel, lekker dollen :)
Een vriendin die dan tegen me zegt, merel ik heb zin om een scheet op je hoofd te laten :) |
doen wij oom altijd:
* he vuile teringhond - ja * er zit iets op je trui - schijt aan jou, er zit niets op mijn trui bitch the usual shit dus |
[22:36:45] ND---[No Sle: hey beftegel
[22:36:55] ___Nils > ht: neuksletje van me [22:37:01] ND---[No Sle: morge ouwe hehe :) :D |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.