![]() |
Tandarts
Grr ik ben dus heel ongevoelig voor verdoving en na m'n eerste spuitje kon ik dus nog alles voelen (boren enzo:{ ) en had ik verschrikkelijk veel pijn. De tandarts verstond zich er niet aan en gaf me een tweede spuitje,maar nog kon ik bijna alles voelen en kon ik wel janken van de pijn. De tandarts dus een derde spuitje
, maar nog kon ik het geboor enzo voelen.Gelukkig duurde het allemaal niet te lang...Maar nu zit ik met een stijve kaak en kan ik mijn mond bijna niet meer opendoen8| |
kan je lekker de heledag ijs eten :9
|
ik krijg nooit een verdoving bij het boren? :o
|
:aai: dat is niet fijn..
Ik moet ook maar eens naar de tandarts, volgens mij heb ik een gaatje :$ |
Minder pillen
|
Ik krijg ook nooit een verdoving bij het boren... Maar het doet idd best pijn. In het begin voel je niks maar als hij verder gaat boren en hij komt aardig diep dan voel je het toch wel.
Sterkte ermee:* |
ik vraag ook altijd een verdoving bij het boren
maar dan voel ik ook écht niks en loop ik een tijd later nog altijd met een verdoofde bek :no: |
Citaat:
|
ik hoef gelukkig nooit te boren, heb 1 keer verdoving gehad, toen moest ik 3 tanden laten trekken... alleen van die verdoving werd ik niet goed en ben ik tegen de vlakte gegaan :{
weet je wat pas pijn doet, een verdoving in je hoofd, echt boven op je hoofd, als je daar een gat moet laten hechten :'( lang leve de zwembad rand in turkije 8| |
Citaat:
|
ik zou ook eens moeten gaan. denk dat ik een gaatje heb.
een half jaar geleden heel veel moeten gaan. ik had een gaatje, maar had dat niet gevoeld. ondertussen lag m'n zenuw bloot (toen voelde ik het wel) en moest m'n tand ontzenuwd worden. alleen vervelend dat de tandarts er niet zo goed bijkon, wat dus pijnlijke taferelen opleverde. |
Citaat:
|
Ongevoelig zijn voor verdovingen is lastig. En het word pas echt pijnlijk als de kaakchirurg met je aan de slag gaat terwijl je niet goed verdoofd bent 8|
@FunFair --> IJs eten? Kzou willen dat ik dat ook kon met verdovingen :{ ik heb al moeite met drinken zonder dat het mn verdoofde monhoek weer uitloopt :p |
kusje erop, en het doet al veel minder pijn! :*
|
Misschien is dat inderdaad wel de rede waarom ik de tandarts zo haat. Elke keer dat ik hem zie, draait mijn maag al om.
Ah en enit. Bedankt voor het kusje ;) |
Citaat:
|
Citaat:
jij denkt dat dat voor jou bedoeld was? jammer... eerst naar de tandarts gaan en pijn lijden he ;) :d |
Ik zal direct eens een afspraak gaan maken met de tandarts*)
|
Citaat:
je krijgt enkel een kusje als je kaiet van de pijn hoor... :7 |
Bah verdovingen. Heb bijna nooit verdovingen als ik moet laten boren enzo, ik vind een verdoving in m'n verhemelte zo akelig :( Dan liever wat meer pijn met boren. Echt heel raar trouwens, want ik kan wel gewoon tegen spuitjes en prikjes enzo. Alleen niet in m'n mond :no:
|
ik ben nu al 2 of 3 jaar niet meer geweest :{
|
Citaat:
|
je voelt het altijd, maar doet het ook zeer...
vraag voordat ze beginnen met spuiten eerst of ze een verdovend zelfje hebben en of ze de naald op lichaamteperatuur willen maken. dat scheelt een hoop:yes: |
Citaat:
|
ik ben allergisch voor een bepaalde stof in die verdoving, hebben ze gemerkt toen ik een kies moest laten trekken |:(
pijn niet te geloven :$ |
Ik weiger verdovingen. Ik ga al tegen de vlakte van die spuit. Ik kan beter tegen de pijn van het boren dan tegen de spuit.
|
Citaat:
Maar je kunt wél beter tegen de vlakte gaan van een spuit dan van een verstandskies die weggesneden moet worden ofzo, denk ik... 8) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.