Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   The Lounge (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Tandarts (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=52108)

ViveLaFète 4 February 2005 06:28

Tandarts

Grr ik ben dus heel ongevoelig voor verdoving en na m'n eerste spuitje kon ik dus nog alles voelen (boren enzo:{ ) en had ik verschrikkelijk veel pijn. De tandarts verstond zich er niet aan en gaf me een tweede spuitje,maar nog kon ik bijna alles voelen en kon ik wel janken van de pijn. De tandarts dus een derde spuitje
, maar nog kon ik het geboor enzo voelen.Gelukkig duurde
het allemaal niet te lang...Maar nu zit ik met een stijve kaak en
kan ik mijn mond bijna niet meer opendoen8|

FunFair 4 February 2005 07:59

kan je lekker de heledag ijs eten :9

appelshampoo 4 February 2005 08:31

ik krijg nooit een verdoving bij het boren? :o

silverchair 4 February 2005 08:42

:aai: dat is niet fijn..

Ik moet ook maar eens naar de tandarts, volgens mij heb ik een gaatje :$

Impressions 4 February 2005 08:42

Minder pillen

LexS 4 February 2005 08:46

Ik krijg ook nooit een verdoving bij het boren... Maar het doet idd best pijn. In het begin voel je niks maar als hij verder gaat boren en hij komt aardig diep dan voel je het toch wel.

Sterkte ermee:*

Headliner 4 February 2005 08:48

ik vraag ook altijd een verdoving bij het boren
maar dan voel ik ook écht niks en loop ik een tijd later nog altijd met een verdoofde bek :no:

Impressions 4 February 2005 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
ik vraag ook altijd een verdoving bij het boren
maar dan voel ik ook écht niks en loop ik een tijd later nog altijd met een verdoofde bek :no:

Ik vind dat altijd wel grappig als 1 helft van je bek verdoofd is en de ander niet 8)

Atjeuh 4 February 2005 09:08

ik hoef gelukkig nooit te boren, heb 1 keer verdoving gehad, toen moest ik 3 tanden laten trekken... alleen van die verdoving werd ik niet goed en ben ik tegen de vlakte gegaan :{
weet je wat pas pijn doet, een verdoving in je hoofd, echt boven op je hoofd, als je daar een gat moet laten hechten :'( lang leve de zwembad rand in turkije 8|

Headliner 4 February 2005 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Ik vind dat altijd wel grappig als 1 helft van je bek verdoofd is en de ander niet 8)
nog wat verder bovenin verdoofd is grappiger:z

bootje 4 February 2005 10:50

ik zou ook eens moeten gaan. denk dat ik een gaatje heb.
een half jaar geleden heel veel moeten gaan. ik had een gaatje, maar had dat niet gevoeld. ondertussen lag m'n zenuw bloot (toen voelde ik het wel) en moest m'n tand ontzenuwd worden. alleen vervelend dat de tandarts er niet zo goed bijkon, wat dus pijnlijke taferelen opleverde.

K@rima! 4 February 2005 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
:huh: !!? Dan zou ik gauw een andere tandarts zoeken!

volumeknopje 8 February 2005 18:45

Ongevoelig zijn voor verdovingen is lastig. En het word pas echt pijnlijk als de kaakchirurg met je aan de slag gaat terwijl je niet goed verdoofd bent 8|

@FunFair --> IJs eten? Kzou willen dat ik dat ook kon met verdovingen :{ ik heb al moeite met drinken zonder dat het mn verdoofde monhoek weer uitloopt :p

eniT 8 February 2005 18:54

kusje erop, en het doet al veel minder pijn! :*

prinskoekje 8 February 2005 19:00

Misschien is dat inderdaad wel de rede waarom ik de tandarts zo haat. Elke keer dat ik hem zie, draait mijn maag al om.

Ah en enit. Bedankt voor het kusje ;)

Bazzemans 8 February 2005 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
:huh: !!? Dan zou ik gauw een andere tandarts zoeken!
Waarom? Als het gaatje nog niet zo diep is en je hebt een beetje een fatsoenlijke tandarts dan voel je er gewoon niets van. Ik vraag altijd aan mijn tandarts of het nodig is of niet, dan geeft hij een niet bindend advies. Als het twijfel geval is neem ik gewoon verdoving, maar anders heb je dr niets aan. Heb je meer last van de verdoving dan van het boren.

eniT 8 February 2005 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door prinskoekje
Misschien is dat inderdaad wel de rede waarom ik de tandarts zo haat. Elke keer dat ik hem zie, draait mijn maag al om.

Ah en enit. Bedankt voor het kusje ;)

jij denkt dat dat voor jou bedoeld was? jammer... eerst naar de tandarts gaan en pijn lijden he
;) :d

prinskoekje 8 February 2005 19:11

Ik zal direct eens een afspraak gaan maken met de tandarts*)

eniT 8 February 2005 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door prinskoekje
Ik zal direct eens een afspraak gaan maken met de tandarts*)
jij subtielerd!
je krijgt enkel een kusje als je kaiet van de pijn hoor...
:7

AMF 8 February 2005 19:50

Bah verdovingen. Heb bijna nooit verdovingen als ik moet laten boren enzo, ik vind een verdoving in m'n verhemelte zo akelig :( Dan liever wat meer pijn met boren. Echt heel raar trouwens, want ik kan wel gewoon tegen spuitjes en prikjes enzo. Alleen niet in m'n mond :no:

TheGroovMaster 8 February 2005 21:47

ik ben nu al 2 of 3 jaar niet meer geweest :{

Flater 8 February 2005 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo

hegje 8 February 2005 23:11

je voelt het altijd, maar doet het ook zeer...

vraag voordat ze beginnen met spuiten eerst of ze een verdovend zelfje hebben en of ze de naald op lichaamteperatuur willen maken.

dat scheelt een hoop:yes:

volumeknopje 9 February 2005 07:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheGroovMaster
ik ben nu al 2 of 3 jaar niet meer geweest :{
zelfs geen halfjaarlijkse controle? :o

Yakkie 11 February 2005 19:05

ik ben allergisch voor een bepaalde stof in die verdoving, hebben ze gemerkt toen ik een kies moest laten trekken |:(
pijn niet te geloven :$

Kampie 12 February 2005 14:15

Ik weiger verdovingen. Ik ga al tegen de vlakte van die spuit. Ik kan beter tegen de pijn van het boren dan tegen de spuit.

volumeknopje 12 February 2005 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Ik weiger verdovingen. Ik ga al tegen de vlakte van die spuit. Ik kan beter tegen de pijn van het boren dan tegen de spuit.
Ja.
Maar je kunt wél beter tegen de vlakte gaan van een spuit dan van een verstandskies die weggesneden moet worden ofzo, denk ik...
8)

Kampie 12 February 2005 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door volumeknopje
Ja.
Maar je kunt wél beter tegen de vlakte gaan van een spuit dan van een verstandskies die weggesneden moet worden ofzo, denk ik...
8)

Verstandskiezen heb ik al niet meer.. zijn onder 1 verdoving allemaal weggesneden.. :{ heb toen ook 3 dagen niets kunnen doen van de pijn.. :'(

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:37.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.