![]() |
Meeting
Geslaagd! Binnekort cafe meeting :)
PFP en ik zijn trouwens kansloooooos!!! :+ |
haha t was vet gezellig..
kben niet meer naar mijn leraar gegaan :d |
Citaat:
en ja datk wil ik ;p |
pm pm.. :)
|
en je leraar wacht nog steeds? :{
|
ej je gaat me nu niet over die lijn heen pushen he? 8)
|
ja nee
het is je eigen keuze :7 maar vond je t wel gezellig tussen al die mafketels ;) |
i love mafketels :7
nee ik wilde van mijn ondertitel: deLIGHTed maken de lichte ed :p nee sorry whahaha uh, maar dat lukte niet :+ |
hoezo kan dat niet dan
dat is toch schandalig :{ |
wat nou kansloos :+
|
hahaha je weet wel waarom :+
|
jij ja :{
je bent alleen maar slechter gaan poolen :p om vervolgens te zeuren: ik wil weg :rolleyes: :p :+ ;) |
:+
|
is dennie bij zn bus denke jullie :+
|
dat merken we vanzelf :z
|
ik denk t niet :z
|
Dennie had fucking zijn tering bus gemist en heeft een taxi na de kroeg in zijn dorp genomen :+
Maar desalnietemin Dennie het het wel na zijn zin gehad :D was een meeting met alleen maar relaxte gaste :D PFP (slechte pooler trouwes :+) Banaan, Groovy en 2-D en daarna nog een tjik Nynke :D Zeker voor herhalingvatbaar |
Huh? Ho? Wacht, wat heb ik gemist?
Nynke... doe jij zomaar spannende dingen zonder mij daarvan op de hoogte te brengen? :huh: |
Citaat:
nee naja ik werd gebeld.. en dacht jah laat ik maar gaan! |
Citaat:
Ok en nu moet ik gaan opschieten, bye ;). |
Citaat:
volgende keer bel ik je wel, maar dan moet je mee :p |
PFP, maakt niets uit.. ik kan ook niet poolen :p
Anyway, beter dat 't gezellig was! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
ah
k@rima :z |
Citaat:
|
Er gaat niets boven een discussie :z
|
Citaat:
|
ja
er gaat niks boven een discussie met een allochtoon nietwaar andy :p |
wie waren er nou allemaal naar die meeting toe dan?
|
Citaat:
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) |
Colaflessie Light :z
|
Citaat:
moete nog wel ff der nickchange aanvrage |
ja eigenlijk wel O-)
|
ik wil onder mijn naam nog steeds DeLIGHTed.. maar dat kan dus niet :|
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.