Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   The Lounge (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   B.i.g. (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=52147)

FunFair 5 February 2005 20:03

B.i.g.

Ban Illegale Games en software...

dat nieuwe gezeik van Peter r de vries...

wat vinden jullie daar nou van?

Ik zag die reclame.. en dacht.. "dit meen je niet... doe dan die reclame van frisia financiering maar :|"

zooow lelijk gemaakt...

btw.. hackers hebben die site van BIG al gehackt.. het is nu echter weer normaal..

hier een nieuwsberichtje op fok
http://frontpage.fok.nl/nieuws/50955

Nightwolf 5 February 2005 20:51

ik heb de reclame ook gezien en dacht van "wtf?"

dat stukje over t forum is trouwens wel masterlijk :+

LexS 6 February 2005 02:48

nou lekker is dat...

hier op het forum krijg je er een pop-up van... goed bezig:notgood:

aarsch 6 February 2005 09:50

anti big

gaat me lachen worden als ik ze tegen kom op school ofzo

Citaat:

Wil jij dat het BIG team bij jou op school langskomt? Stuur een mail en geef je school op!
ze doen wel moeilijk over de winst die ze mislopen maar kunnen ze me dan uitleggen waarom de omzet in de games industrie groter is dan die van bijvoordbeeld films|:(

TheGroovMaster 6 February 2005 18:53

ja ik zag het, ik dacht sjonge jonge, gaan ze hier weer zoveel miljoenen in pompen terwijl dat beter weer aan andere dingen besteed kan worden.

ik snap dat illegaal kopieren wel een probleem is, maar doe er dan wat aan aan de kant vand e producenten, zowel software bedrijfen als hardware bedrijfen! die gaat nooit echt op schieten.

Loy 7 February 2005 12:57

ach.. Downloaden is de toekomst man :9
kopen is oud :d

dikke Biggen dat ze zijn..

volumeknopje 8 February 2005 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LexS
nou lekker is dat...

hier op het forum krijg je er een pop-up van... goed bezig:notgood:

één pop-up? Wel meerdere :p
Lijkt mij reden tot het starten van B.I.P., ban irritante popups
:rolleyes:

Stapper 8 February 2005 18:53

ach, ze moeten wat
brein is ook al een hele tijd actief en daar hoor je niets over, dus dit zal waarschijnlijk ook niet z'n vaart lopen

The Phit 8 February 2005 19:15

We betalen al genoeg BUMA/STEMRA kosten. Dan mag je dus gratis muziek downloaden :7

volumeknopje 13 February 2005 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
We betalen al genoeg BUMA/STEMRA kosten. Dan mag je dus gratis muziek downloaden :7
BUMA/STEMRA kosten? nog nooit van gehoord
:?

thali 13 February 2005 09:53

Ik word er al door gestalkt. Als je gewoon al van forum naar forum gaat, komt die reclame op :|.

Maar zoiets kunnen ze toch nooit verwezelijken? Volgens mij download/kopieert meer dan de helft van de Benelux regelmatig muziek en software.
Gaan ze dan computer voor computer bekijken en controleren op illegale bestanden?
Ten eerste is dat onbegonnen werk en ten tweede hebben ze daar de rechten niet voor.

Het is hun eigen schuld. Het is veel te duur allemaal.

TheGroovMaster 13 February 2005 23:59

zal niet veel effect hebben die campagne, alleen (im)populairiteit voor meneer de vries

Pakspul 14 February 2005 08:22

ze vertellen leugens in dat reclame spotje van hun dus dat zegt alweer genoeg :O

Plankje 14 February 2005 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door volumeknopje
BUMA/STEMRA kosten? nog nooit van gehoord
:?

waarom denk je dat lege dvds en cds zo ontiegelijk duur zijn? :p En wat dacht je van zend-licenties in publieke ruimtes...

aarsch 14 February 2005 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja

Gaan ze dan computer voor computer bekijken en controleren op illegale bestanden?
Ten eerste is dat onbegonnen werk en ten tweede hebben ze daar de rechten niet voor.

Het is hun eigen schuld. Het is veel te duur allemaal.

als je de moeite had genomen om de lezen wat hun doelstellingen zijn had je begrepen dat ze dat ook helemaal niet gaan doen. wat ze wel gaan doen zijn voorlichtingen geven

thali 14 February 2005 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aarsch
als je de moeite had genomen om de lezen wat hun doelstellingen zijn had je begrepen dat ze dat ook helemaal niet gaan doen. wat ze wel gaan doen zijn voorlichtingen geven
Ik heb de moeite niet genomen om de simpele reden dat ik in België woon en dat het een initiatief is van een Nederlander.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:26.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.