![]() |
ongehoord
|
:no: kijk
dit had ik nou nooit achter banaan gezocht :( |
|
Niet je PM checken is nog ongehoorder ;) :*
|
dit soort topics
dat is pas ongehoord:no: |
|
gnagnagna... :D
|
|
|
ophoude... anders.. :+
|
:+ hillarisch
|
Sorry, maar dit is echt vuil als je het bananenverhaal hebt gehoord.
:kots: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja thagliajaa vertel ons het spannende bananenverhaal :love:
|
Citaat:
Was een meisje die voor de webcam voor haar lief zich had bevredigd met (een) banaan :Y) Vriend had dat opgepakt en "iedereen"heeft dat filmpje uiteindelijk gezien.. Soort urban legend volgens mij maar goed :z |
Citaat:
|
:p o dat bananenverhaal :+ dat filmpje heeft hier ook gestaan 8)
|
haha oke dan
dát is pas ongehoord! |
Citaat:
|
Citaat:
't Zit zo: een meisje uit Zelzate (bij Wachtbeke, tegen Lochristi, een dertiental km van Gent en vlakbij de Nederlandse grens) was stapelverliefd op een jongen. Een 'echte' jongen met stoere praat enzo. Maar het lukte haar maar niet om hem te veroveren, dus dacht ze "laat ik maar eens iets stoers doen". Toen ze alleen thuis was, haalde ze een banaan uit de mand, de camera uit de kast en sloot ze zich op in haar kamertje. Nauwkeurig heeft ze alles opgenomen en na de opname heeft ze het filmpje op haar pc gezet. Camera terug in de kast. (Wat ze met de banaan gedaan heeft weet ik niet. En wíl ik niet weten.) Vervolgens heeft ze het filmpje doorgestuurd naar de jongen. De jongen heeft het doorgestuurd naar zijn maten en zijn maten naar hun vrienden, enz. Het filmpje is heel Zelzate en Wachtebeke rondgegaan. Echt vuil en zielig voor dat meisje ... maarjah ... hoe dom kan je zijn!?! |
misschien banaantje opgegeten?
|
Citaat:
|
Met als muzikale begeleiding: "Maar ja, ik heb geen bananen"
|
ik heb iets gemist?
waar stond dat filmpje dan? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*klik* |
Citaat:
|
Citaat:
Ik woon trouwens een week lang in Drabbelterp :notgood: |
Citaat:
Ik geloof zelfs niet dat wij zoiets hebben als carnavalsnamen. |
ik proef de liefde tussen banaan en AMF.. ? :D
|
Stiekem zijn onze carnavalsnamen dus gewoon een knipoog naar de belachelijke Belgische plaatsnamen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
De namen zijn wel topografisch gekozen. -donk bijvoorbeeld is een moerasgebied. Hier in de buurt heb je er een aantal: Desteldonk, Menkdonk, ... |
Hhmm... welke Brabantse plaats was met carnaval ook alweer Oeteldonk? :?
|
Citaat:
magic word: google :huh: :7 |
Citaat:
Roeselarestraat, Laan van Vlaanderen, Kortrijk, Waregemstraat, Wevelgemstraat, Kempenlaan, Belgieplein, Mechelensingel, Zelzatestraat, Antwerpenbaan etc :O |
Citaat:
|
Citaat:
chocolade.. je weettoch :7 |
Citaat:
|
Mijn opa zegt daarom ook altijd :
Je kan beter een banaan van een boom plukken, dan een bananenfilmpje van internet |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.