![]() |
:o
heb je dat ook wel is??
|
zo'n pijpbekkie?
mjoah :+ |
amber je zou het niet verder vertellen :'(
|
wollah?
|
da dacht ik wel..
maar ik gloof dak vergeten was de zin af te maken :+ He je dat ook wel is... Dat je na nog geen 5 bier je zelf zo taai voelt da je maar na huis gaat :no: |
je wou gewoon forummen man
|
Citaat:
Doet me aan gistere denken O-) |
Pak een scherper mes... :yes:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
typ het meer passie :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben vies he :+ |
Citaat:
|
ja
ik had t van te voren moeten zien aankomen gisteren waren ze ook al zo close |
:$
ja kom op zeg, jij weet net zo goed as ik dat Banaan DE man is! |
banaan is toch fruit:x
maar ff serieus hij is Tsjilll :p |
ik keek dennie ook hele tijd recht in et sterretje toen hij aan de beurt was bij et poole hoor :$
|
Citaat:
|
Citaat:
enne banananna ik had tog wel heel de avond miin broek aan met et poolen??? :$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je weet tog!!!!!!! ik ben een viese
|
Citaat:
rot op naar je eige land, fucking hond tssssch Wut wou jij doen mij? he! Biele! |
volgens mij ben ik op een hele andere meeting geweest :o
|
Citaat:
ik ben een mens geen hond. en je loopt leeg! Biele? Zeg wholla biele biatch |
Citaat:
btw jullie kunnen allemaal zo goed knuffele he :'( waar is trouwens the godfather van et neuke? :o |
Citaat:
Maar die afscheidsknuffels :love: ik gloof dat die playa uhmm kweet niet waar ie is.. op het station ging ie ineens heel hard weglopen om zijn trein te halen :'( |
wie dit leest is gek
en wie dit niet leest ook |
Citaat:
die afscheidsknuffels waren de shit :7 |
ja was zeker de bomb biatch!!
hier een aai :aai: want ik ga pitten :* |
Citaat:
|
:] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :( :] :{ ;) :7 :(
|
ja
|
ghehe wat een conversatie :huh: .
En nee dat heb ik nooit want ik red het niet eens tot de 5 bier... ik ben niet echt een drinker... heb het ook niet nodig, nuchter ben ik al onnozel genoeg :* . |
Citaat:
Citaat:
|
terwijl jullie hier deze crap aan het spitten waren, zat ik gewoon met een biertje in de hand
maar die afscheidsknuffel was idd een warme :z :love: |
nee dat heb ik nooit.
|
*krijgt spontaan een idee voor een spelletje met als naam whack-a-fag*
|
Sjonge jonge :+
Wollah bieleh ik zzzweerje, jullie wollah klinkt bijna als die van een echte Marokkaan! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.