![]() |
die Jehova getuigen ook weer
Ik kom u het mooie woord brengen :z
phuuu, had ik m aan moeten nemen? :o |
toedoen, die deur!
|
Citaat:
|
de discussie aangaan dan... en hem proberen te winnen! :yes:
(tenzij je weinig tijd hebt, dan toch maar dichtdoen) |
Bij ons loopt dat niet eens.
|
onze straat is te klein, te ouderwets en te christelijk daarvoor... (buiten een huis, dit namelijk...:7 )
ze doen de moeite niet eens! |
Als je alle nadelen van dat geloof kent, dan win je al snel. Al wou die vent niet toegeven dat die nadelen zo erg zijn, en gaf hij mij de voordelen. Een zo'n voordeel is dat als de mensheid vergaat, de jehova getuigen nog wel blijven bestaan :z Dus toen maar een dooddoener in de strijd gegooid omdat het nogal koud werd. Zijn ze naar me buren gegaan 8)
|
ik kan er moeilijk bij dat die mensen dat zelf allemaal geloven...
|
lol. dat is idd nog leuker dan de deur dicht smijten:d
|
Donderdag liep ik nog vlak langs 2 Jehovagetuigen. En ze zeiden nog gedag ook... :o
|
Citaat:
|
Ken die mensen hel niet, maar ik woon dan ook in een geciviliceerde stad genaamd Amsterdam :7 8-)
|
vaak proberen ze zo lang mogelijk aan de praat te houden, vinden ze niet grappig.. ;)
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
:7
|
Dirkjan :d _0_
|
Citaat:
|
zalige cartoon phit!! :thumbsup: :d
|
whaha.. een vriend van me had ene keer gezopen kwamen de jehova getuigen aan de deur.. zegt die kerel ik kom u god brengen... ja zegt die kerel.. zet maar in de achtertuin :p :9 *)
|
ach.. jehova's zijn ook maar mensen :thumbsup:
|
ik moet de eerste jehovah's getuige nog tegenkomen die zegt : ik kom u god brengen
wat een broodje aap :{ en wees verdorie blij dat ze je op die manier willen bekeren ipv een jihad methode ...sigh.. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.