![]() |
Keukenprinses
Dit is nou al de tweede keer in twee weken tijd dat de rookmelder afgaat omdat ik me in de keuken waag.... Ik wilde alleen maar een broodje gesmolten kaas, geen kapotte oren 8| ...
(en ja Laurens, ik word toch een goede moeder ;)) |
moet je de rookmelder beter afstellen :)
|
En je dacht dat ik dat kon?
|
hebben jullie dan een rookmelder in de keuken?
bij ons kan dat niet, dan piept hij aan 1 stuk door 8) |
:D
ik geloof dat mijn rookmelder kapot is gegaan sinds ik em een keer open heb gehad :p want bij mij staat de keuken ook geregeld blank omdat ik de bakboter liet verfikken ofzow.. in het begin ging dat ding steeds af, maar nu niet meer :p |
Mja eigenlijk zit 'ie bij ons niet in de keuken :$ ... maar ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben met piep-problemen ;).
|
:+ zolang je eten niet zwaar aangefikt is, is het niet erg of dat ding afgaat :p
|
het is pas grappig als de batterijen leeg zijn :notgood: midden in de nacht laatst.. en ik was de enige die er wakker van werd, terwijl ik ook zolder slaap en dat ding beneden hangt :notgood: hmm.. ik schrok wel stiekem 8{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:z |
Citaat:
:aai: |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben voor een move naar het P & F forum :+ |
ik lust ook wel een broodje gesmolten kaas eigenlijk:9~ ff aan de slag
|
Citaat:
Dan loopt dat ding toch af elke keer je aan het koken bent? |
Citaat:
dus dat is niet zo'n tactische plek... |
Citaat:
|
Citaat:
|
lau.. als iets blank staat dan betekent dat dat er iets overstroomd is, omdat er water in de keuken staat..
tis blauw zien van de rook :+ |
Ik geef de basisschool de schuld dat ik de spreekwoorden door elkaar haal :| maarjah whatever.. vind je me nog wel lief ondanks ik het verkeerd neerzet?
|
prima.. haha ja hoor je bent nog steeds aardig..
maar eum pm? |
Nee, pm helpt niet bij het uitschakelen van de rookmelders :no:
|
rookmelder in de keuken :9
niet nodig.. als er iets in de fik vliegt kom je er vanzelf achter haha |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.