![]() |
Met je ballen naar de kroeg..
Rugbyfan ontmant zichzelf na weddenschap
Uitgegeven: 8 februari 2005 07:27 LONDEN - Een 26-jarige Welshman heeft een bijzonder pijnlijke weddenschap verloren. Hij had beloofd zijn ballen af te zullen snijden als het rugbyteam van Wales zou winnen van Engeland. Wales won. En de Welshman hield woord, zoals het een goede Brit betaamt. Hij ligt in zorgwekkende toestand in een ziekenhuis, berichtte het tabloid The Daily Mirror dinsdag. De man liep na de wedstrijd van de kroeg naar zijn huis en keerde even later terug met zijn afgesneden testikels in zijn hand, tot grote schrik van de overige stamgasten. Zij waren er van overtuigd dat hij een grapje maakte. Volgens de politie stond de man al geruime tijd te boek als een psychisch probleemgeval. Wales boekte in Cardiff overigens met 11-9 zijn eerste thuisoverwinning op Engeland in twaalf jaar. bron: Nu.nl OMFG.. dan ben je echt ziek.. ziek.. ZIEK! |
ik voel gewoon die mes in mn zak gaan :huh:
|
hij doet tenminste wel alles voor zn land 8{
maar echt gezond is het niet :no: :kots: |
hij houd zich wel aan zijn woord _0_
|
suk-kel
|
:huh: Helemaal gestoord die gozer. Hij kan nu trouwens ook geen kinderen meer krijgen, toch :?
|
Citaat:
|
Kweenie hoe zielig.
De klassieke mythologie achterna? Ontstonden er ook Titanen uit de bloeddruppels die op de grond vielen? |
Citaat:
|
sick.. wel goed van Wales trouwens :thumbsup:
|
Citaat:
waarmaken wat je zegt. |
Citaat:
|
autsch neuh, ik zou het niet eens doen als ik het beloofd had in een weddenschap ofzo :no:
zou die ze ballen gelikt hebben :9 |
Citaat:
|
heeft die man een probleem, of vergis ik me nu?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:$ |
Citaat:
In de dierenwereld komt dit zelden voor, voorbeelden zijn slakken en regenwormen. In de plantenwereld is hermafrodie heel normaal: bloemen hebben zowel meeldraden (mannelijk) als een stamper (vrouwelijk). Mensen die beschikken over zowel mannelijke als het vrouwelijke geslachtsorganen worden soms ook hermafrodiet genoemd. Dat is echter niet correct, omdat hermafrodie voor de mens als soort geen kenmerk is. Een juistere term is interseksueel. het is dus geen hermafrodiet :Y) |
bestaat er een wetenschappelijke term voor exmannelijk of iets dergelijk?
|
Citaat:
maarre een bikkel is iemand met 1 bal 8) een twikkel? dikkel? |
Citaat:
Iets in de buurt van ruin mss? |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.