![]() |
wasmachine
...en de laatste keer dat ik mijn gele 0,71 mm plectrum zag bevond ie zich vlak achter het wasmachineraampje. :notgood:
wat was het laatste dat jij per ongeluk de wasmachine ingemikt hebt? |
volgens mij is er van mij al voor tientallen euro's aan plectrums in de wasmachine verloren gegaan..
voor de rest: m'n schoolpasje :( maar ik heb alweer een nieuwe |
m'n kauwgom... (vond m'n moeder niet zo erg, ik kon ze niet meer opeten (ze heft er een hekel aan), en er was geen schade aan broek)
|
wat geld en USB-stiftje
Weg waren de gegevens:x |
plectrums? :? :$
|
ook wel plectra..
|
Citaat:
maar je moet ook altijd je broek legen voor je hem in de wasmachine gooit |
Citaat:
Nee dat doe ik ook altijd wel omdat er altijd van alles in mn zakken zit, van geld en plectrums tot pasjes en papiertjes...maarja het word een beetje lastig je plectrums te evacueren als Mams ongevraagd kleding in de wasmachine gaat gooien :p |
Citaat:
|
ik vergeet altijd briefgeld wat in mijn achterzak zit :o maar dat komt er vaak nog bruikbaar uit 8-)
|
Citaat:
|
laatst zat mijn oude telefoon er nog in..
hij deed het ook nog toen ie eruit kwam :+ (zat in een afgesloten zak van een dikke ribbroek |
Citaat:
|
papieren zakdoekjes doen het ook altijd goed.. :7
|
Ik mijn bankpasje :/
Maar niemand kan tippen aan mijn paps. Hij vergat z'n nieuwste nokia (echt de nieuwste :|) uit z'n broekzak te halen :z weg nokia.. Weg wasmachine :s |
Re: wasmachine
Citaat:
|
ik haal altijd mn zakken leeg
|
nooit meer last van
1 ik heb geen wasmachine 2 ik leeg me broeken :) |
Re: Re: wasmachine
Citaat:
Drie keer raden trouwens wat er vanochtend uit de wasmachine kwam...het is geel, 0.71 mm dik en van plastic :p :) |
Re: Re: Re: wasmachine
Citaat:
Voor akkoestisch gebruik ikzelf 1 mm, en voor elektrisch ligt eraan wat ik speel, als ik powerchords ga raggen dan gebruik ik een basplectrum van 2 mm en anders eenzelfde van 1 :) |
Ik heb perongelijk vorige week mijn riem in een broek laten zitten die de was in ging... Wasmagine was dood...(en ik bijna ook trouwens)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.