![]() |
jeetje kut dokters
had 27december een bal geblokt met zaalvoetbal en dat deed pijn :'( ik die dag na het ziekenhuis om te laten tjekke of der niks gebreekt was, na volgens de dokter alles pico bello.. ben ik vandaag na de huisarts geweest omdak der nog steeds last van heb, blijkt ie gebroken te zijn...
jeetje |
jeetje
|
|
Citaat:
|
jongen komt bij kut dokter, das ook lullig :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is wel kut jah! Ben zelf net voor eerste naar Fysio geweest voor mn enkel, breken dat ze deden! 8|
|
Dus eigenlijk vooral kutziekenhuisers (ik vind dokter meer als huisarts klinken ;)).
Balen, en nu? weken in het gips? Sterkte :). |
Moeten ze hem nou ook weer opnieuw zetten?
|
Dat is niet jabba nee!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee serieus heel lief van je:D |
dokters zijn kut ja. toen k dat gezeik met die kaasschaaf had had ie het moeten plakken want nu zit het topje nog los:z
|
heb ik ook eens gehad met mn vinger.. Staat nu helemaal scheef..
Ziekenhuizen over het algemeen zijn gewoon kut.. :) |
je kunt beter meteen richting een academisch ziekenhuis. in het MCA kunnen ze op supergrote scans niet eens pancriasstenen van 1,5 cm doorsnede waarnemen 8|
oja, en daar gebruiken ze vieze gore darmvloeistof om onderzoeken te doen naar iets wat niet eens met darmen te maken heeft :rolleyes: |
had mn broertje ook...was ie op zn pols gevallen met voetbal...zegt Meneer Huisartsenpostdokter eerst nog dat het niet nodig is om te komen...maar goed mijn moeder toch daarheen met mn broertje omdat t met mijn voet 'ook niet nodig was te komen' en dat uiteindelijk einde sporten betekende voor mij...
maakten ze foto's enzo...niks aan de hand, 'klein kneuzinkje'...bellen ze de dag er op dat het toch gebroken is :huh: |
das zker kut
|
Citaat:
|
Citaat:
In een goed ziekenhuis gebruiken ze geen darmvloeistof (chemische rotzooi wat ook nog eens erg slecht voor je is) voor scans waarbij t niet om de darmen gaat, gewoon bronwater voldoet meestal al. |
Minderssss.
Maar als het bij mij nog pijn zou doen enzo had ik allang naar het ziekenhuis gegaan om foto te maken, om zekerheid te krijgen. Suc6 er verder mee! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.