![]() |
Ik ben weer een stuk blinder..
Links hetzelfde gebleven, rechts -1 erbij :D Wat is jullie sterkte in je ogen? :o
|
0 - 0
kan je dat zo zeggen? naja mijn ogen zijn gewoon goed, heb verder geen bril nodig ofzo |
Citaat:
|
links: +0.5
rechts: +11 :+ dat was de laatste keer zo :p en heb een leesbril :p met glazen van 0.5 en 1.5 |
Citaat:
ik heb aan beide ogen - 1.75 |
- 1.25 en - 1.75
|
-3.25 en -4 of zoiets
|
Ja, in totaal heb ik dus -2 en -1,75 :{ 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ga maar is heel de dag met 1 oog dicht rondlopen dan weet je wel hoe het is :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
-1.2 en -1.3
Ik kwam erachter dat ik een brilletje nodig had met colleges, achterin zo'n zaal zag ik niet zo goedl 8). |
tweemaal -2.5 geloof ik
|
het ene oog -0,5 en het andere -1 met een cylinder van -0,5
heb een bril voor veraf, maar die draag ik alleen in de auto en in de klas e.d. |
Citaat:
|
Links -2,00 Rechts -4,75
|
Ik heb gewoon goede ogen geloof ik:)
|
heb er ook geen idee van. ik zie heel behoorlijk!
aan m'n rechteroog wel wat minder, maar zolang bij dit blijft... heb ik geen 8) nodig... |
niks
|
Erg slechte ogen
-4 en -4.25 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb slechte ogen :(
Aan één oog -4,25 en aan het andere -4,75 geloof ik. Zou het nogeens moeten navragen, ik moet maandag toch naar de oogarts :) M'n ogen waren weeral met een halfje verslechterd dus het kan ook zijn dat het nu -4,75 en -5,25 is :p |
Citaat:
|
Ik weet het eigenlijk niet, want ik heb momenteel geen bril, maar wel 1 nodig ( Heb moeite gekregen met lezen ).
|
heb goede ogen...
|
Links is goed rechts niet :+ lui en -1 ofzo.
Maar geen bril nodig...alleen beetje lastig met in dooie hoek kijken... :o OOOOOOOOOOOOOH ik heb dat furmulier niet geheel ingevuld zoals t zou moeten :+ (Dat was je van je rij-instructeur krijgt) |
Citaat:
|
Citaat:
|
De laatste keer dat 't gemeten is had ik links -0,5 en rechts een goed oog. Maar of dat nu nog zo is?
|
Geen idee , ik zou wel moeten een bril dragen om beter van ver te kunnen zien maar ik wil geen dragen.
|
Allebei -2.5 ofzo inmiddels dacht ik :{
Lenzen zijn nog steeds een uitkomst :thumbsup: |
mensen zeur niet met je slechte ogen van -4, ik heb -8,5 en -8 en ik leef ook nog steeds
|
Citaat:
Kheb net lenzen trouwens ;) wel ff wennen voor in en uit te doen :{ |
-1 en -1,5 dacht ik uit me hoofd. En cilinderblik...ofiets
Tijd voor lenzen, bril is kut. |
-4,5 ofzo.. Al een redelijke tijd stabiel, dus ach..
Overigens kan ik met mijn ogen dicht nog wel de deurklink vastpakken, maar om diepte te zien heb je idd echt twee ogen nodig. :+ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.