![]() |
Hoe zou jij je kind nooit noemen?
Oftewel wat vind jij vreselijke namen?
|
Pepijn ofzo...Maartje froukje...
Of van die hele lange overdreven namen Willem-Jan of Pieter-Christiaan ofoz |
pepijn is leuk 8-)
ik zou mijn kind nooit Priscilla of zo'n soort naam geven :no: |
Jaap, Basma, Hoeman
En ojah, geen enkele hindoestaanse naam of rare hollandste namen zoals Jan-jaap of Peter-Willem :p |
Citaat:
En verder ... zo bekakte (Franse) namen zijn verschrikkelijk. |
dure (zoals mijn naam) of ouderwetse namen
|
Meisje Freya en een jongen Thor.
|
Siri & Iris en alle andere nederlandse of korte namen zoals Jan, Bart,Bert, Tom, Tim, Els, Sofie, stijn, Hanne, .....
|
sandy, kelly enzo... jakkes!
|
patricia, natasja, patrick... Je kent het wel..
|
Moniek of Alwin
|
Citaat:
|
jongens:
Mar(t)inus Jelle Pieter Gert meisjes: Anneke Antje (damn, wat een lelijke naam :{ ) Natasja, inderdaad Engelien En er zijn eigenlijk nog best veel namen die ik lelijk vind :o |
al die ballen namen, peter-jan , elsje, elske beau, owja Blanket zou ik ook niet snel doen.
dubbele namen vind ik ook zo walgelijk en al die engelse namen beginnen me ook de keel uit te hangen, al die mike, max , steve's bah. gewoon lekker nederlands houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Cindy , Daisy , Wendy , Patricia , Marinka , Petroushka, Mariella , Marina , Karel , Jan , Piet , Tim , Tom , Bert , Bart , Jean-Francois , Jean-Michel , Jean-luc , Jean-Loius, .....
|
rowena, chayenne, alissa, tamara, matanja en al die andere ordinaire meisjesnamen.
jan-dirk, dirk-jan, roderick, en al die andere overdreven jongensnamen. |
lol me pa heet ook Alwin :d
euhm typisch bekakte namen zoals gertjan, janwillem, marylenne. Marieke, Rick, Jack, Michael ( niet de miga-l maar maikol O-) ) |
stefan, zo heet ik zelf al :P
|
Bo of Sterre.
Sorry Bo ik hoor je naam echt te vaak en ken 2 kleine rotkinderen die zo heten :+ . En alle zogenaamd hippe vreemde namen die je 86x moet herhalen voordat mensen snappen wat je zegt... Mijn buurjongetjes bijv. heten Berk en Skip... alsjeblieft zeg... Of van die Amerikaanse ordinaire namen die Chalyken noemt idd en dubbele namen ook niet (Bart-Jan etc.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
- samantha en andere varianten, als je hier zo in den bosch heet, dan denk je al gauw aan het typetje geblondeerd haar, goude oorbellen en goude ketting met je naam er aan..
- verder alle namen die je overal hoort, als je bijvoorbeeld Iris roept kijken er 86 mensen om ofzo... - En de dubbele namen natuurlijk Jan-Peter etc. - En de namen die je na 6x gehoord te hebben nog niet begrijpt of uit kunt spreken |
Sowieso alle namen waar ik negatieve herinneringen aan heb.. En belachelijke neo-hippe namen dus ook niet he. Zo'n Berk ofzo, kom op man, dan denk je toch aan een boom?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ahmed, Mohammed, Mohamed, Ali enzo.
En die oernederlandse namen vind ik juist mooi. Soms noemen mensen hun kinderen naar wasmachines of internetbedrijven omdat het orginele namen zijn die niemand anders heeft. :no: Vreselijk... |
Citaat:
D'r zat trouwens zo'n gastje bij mij in de klas vroeger, en die heette Hannes... Tsja :{ |
euh, kunnen jullie jamila en hannes niet uitspreken?
|
Hannes is een normale naam lijkt me:?
Komt hier wel geregeld voor. en Jamila vind ik nou ook niet zo moeilijk hoor:+ |
Citaat:
djamiela djamilla jamilla jamiela of iets anders? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wolf, Dag,Winter, Frits, Tuur,Mercedes, Killroy, zijn niet echt mijn ding.
|
zus van me beste vriendin noemt mercedes. zou zelf idd zo niet willen noemen! er worden wel eens opmerkingen gemaakt van "en je broer noemt toyota?" "broemmbroemm" "oh, welke kleur? " en nog van die dingen...
|
Citaat:
|
Citaat:
kan er moeilijk bij dat je je kind zo noemt, je weet tcoh dat de kans groot is dat je kind gaat worden gepest?! en dat wil je normaal geizen je kind niet aandoen... (logish, niet?) |
Citaat:
|
Nu ik Amneris zie reageren: ik zou m'n kind ook niet naar een shoarmabroodje noemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm Emily, Django, kaylight, Robin(voor meisje)anne, timo, Geraldine.. Hmm er zijn zoveel mooie name..
|
Tatchiana :kots:
|
Citaat:
|
ik zou m'n kind wel godverdomme noemen
maar niet jan |
Aristide...
of Jan-Peter Belachelijk gewoon! |
annapulka
annatelka elkanelle |
Lesbie.
Kende ooit een meisje die zo heette :| |
tette:]
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.