![]() |
MSN link
Ik kreeg een link van iemand uit mijn lijst en ik ging kijken...een plaatje van een blote vrouw?! Gaat heel mijn computer flippen en stuurt hij de link weer naar heel mijn msnlijst!
Mensen die dus een link van mij hebben gehad...niet openen!Heel mijn computer is nu gek aan het doen :( |
ik heb 'm ook al een paar keer gehad.. Maar wist al dat ik 'm niet moest openen..
|
Re: MSN link
Citaat:
|
iedereen is boos op me :$
|
Citaat:
|
Whehehe ik lach me hier kapot om iedereen :+ :$ :]
|
Post die blote vrouw eens hier. :+
|
durf hem niet meer open te maken, maar ze had mooie handboeien aan :d
|
waarom open jij foto;s van blote vrouwen?
|
ik kreeg hem van Bo, maar ik heb niet geklikt :+
|
ik kreeg em van iemand waar ik nooit mee praat, dus daarom heb ik em niet geopend.
|
geef door aan iedereen in je lijst dat je deze link NIET mag open anders word je van msn gegooit en kan je er niet meer op!!!!!!!! http://members.chello.nl/g.geurts1/handcuffs.pi
LINK klopt niet ... mocht je eigenwijs zijn en toch willen klikken:... http://members.chello.nl/g.geurts1/handcuffs.pif nog meer mensen last van dit soort mailtjes gehad? zoiets stond net op een zwak forum :O |
heb em ook net gehad, mooi niet dak em heb geopend :p
|
ik heb hem nog niet gehad...
maar ik zie het nu bovenme staan... ben wle nieuwschierig eingelijk :P |
moet je ook vooral op klikken met zo'n onbekende extensie
|
ik heb hem ook gekregen, maar dan van iemand waar ik vaker dingen van krijg, dus ik heel blij openen, ik ff naar da plaatje kijken en opeens begint mn computer te flippen...
kvon het nie echt grappig...:{ en pas na 4 keer opstarten (opnieuw) deed mn computer weer normaal... |
kreeg hem van 3 mensen ogneveer tegelijk ... vond ik een beetje tricky
|
heb nog nergens last van gehad :P
|
Citaat:
|
Kreeg hem van iemand die normaal nooit iets tegen mij zegt, en daarna krijg ik hem nog 3 keer van andere mensen :+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.