![]() |
Draadloze muis..
..en dan 1 met zo`n oplaad bakje. Is het niet handig dat zo`n ding ook oplaad als de computer uit staat? Want zonder muis doe je niet echt veel.
Heb je bij duurdere modellen er een extra oplaad stekker bij of word je geacht je pc 3uur aan te laten staan alleen op 2 aaa op te laden? |
Gewoon 1 met kabel kopen (dit wil je vast niet horen :p)
maar dan heb je ook geen last van dat je muis leeg is op moment dat het niet uitkomt, hij reageert altijd geen happeringen zoals bij draadloze muis |
Haperingen.. ja.. nu je `t zegt :| `t Is geen game muis, maar `k heb speciaal een draadloze gekocht voor m`n ma 8) die zat altijd te vloeken op `t staartje. `t Was geen dure, van 30,- naar 15,-
|
Mijn muis laad wel op als de computer uitstaat volgens mij?
|
Maar als `ie uit staat, waar komt dan de stroom vandaan?
En is 4v naar 7,5v een te groot veschil? `k Heb hier nog een 7,5v adapter liggen. |
Citaat:
|
Citaat:
natuurlijk dat dat goed is :no: |:( |
Citaat:
|
8) `t is trouwens van 5,2v naar 7,5v. Net ff door gemeten. Heb ook nog wel een adapter van 6v liggen, maar die heeft nog een goed pugje.
Ik ben niet zo ervaren in dit soort dingen 8) Met lampjes doe `k `t dan gewoon en zie wel een flits, maar wou deze nog ff heel houden tot mama er mee gespeeld heeft. |
heb niet zo veel verstand van elec. maar als je 8v op een 4v apparaat zet branden dan naar een tijdje niet kabels door omdat ze daar niet voor gemaakt zijn ofzow :?
|
`k Ga morgen wel een adapter kopen van precies 5v :Y)
|
Citaat:
|
als ik pc uit zet laat ik stroom er altijd opstaan zodat mijn muisoplader nog stroom krijgt
|
staat er toevallig over de usb poort altijd stroom? ook al is de pc uit?
|
gewoon aparte stroomkabel voor de muisoplader naar stopcontact, das veel beter
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je beetje goede muis koopt dan is die zo opgeladen , binen 15 min. genoeg stroom om een week mee te werken ofzzow ....
|
Citaat:
Maar `t is gelukt, `k heb m`n muis opgewaardeerd naar volledig-oplaadbaar-ook-als-de-pc-uit-is niveau :Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.