![]() |
al donderdag
we zijn al donderdag :huh:
ben ik de enige bij wie de week zo rap gaat? |
je bent niet de enige.. daar gaat mijn vakantie.. :(
|
Alle weken gaan zo onwijs snel...:(
|
maandag weer naar school:'(
|
de week gaat voor mij best langzaam 8-) en verdien nog wat extra
|
ik heb zo'n moeite met te onthouden welke dag we zijn..
Komt doordat examens gedaan zijn, nieuw lessenrooster... Ik moet echt denken van, "moet ik vandaag naar de les, hmmm, welke dag zijn" *zeer traag denken* "'tis donderdag, dus van 14u-19u les" Komt ook doordat ik de dinsdag niet naar de les moet, de woensdag maar 1uur heb en de vrijdag ook geen les heb, dan moet je echt moeite te doen om te weten wanneer je wel moet gaan :p |
Citaat:
|
Ik vind de week ook errug snel gaan!
Komt vast omdak genoeg te doen heb :d :D ;) |
nee het gaat langzaam. ik had namelijk maandag moeten beginnen met stage en ik heb geen stageplek:[
|
Bij mij gaat de week echt ontzettend snel! :huh: Tis alweer bijna vrijdag. Morgen ff kort dagje naar school en dan heb ik alweer weekend! :D
|
morgen juist de langste dag :(
|
morgen wel relax van 10.15 tot 14.30... en dan weer weekend, morgen avond feestje :)
|
mja heb dus nu al vakantie ben vandaag naar huis gestuurd door de leraar :| ik was té ziek :+
|
Citaat:
|
Damn jah !! Snel !!
Zat vandaag ook te denken, shit alweer donderdag, te snel gewoon! Nog ff van weekendje genieten, en maandag weer aan de slag. |
nog een week?! voordat ik kan genieten van mijn heerlijke vakantie, welverdiend denk ik zoO-) :thumbsup:
|
het is toch woensdag?
|
en is het morgen toch alweer donderdag...
|
jippiee, het is vandaag DONDERDAG! :+
|
Bwaa ja de week is wel redelijk snel gegaan :). Nog een dagje naar school en dan weeral weekend!! Het weekend wordt wel super denk ik :D
|
pffuu.. bijna vrijdag
|
ik heb al weekend 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eindelijk weekend! 8-) 8-)
|
gelukkig wel, weer es wat anders als hele dagen op school zitten en leraren dissen :+
|
Citaat:
|
tis iig beter dan de lessen volgen, die gast doet 3 sommen in een les uitleggen :{
|
Citaat:
|
tis zaterdag :{
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.