![]() |
Vertrekken
Als jullie uitgaan, rond welk uur vertrekken jullie dan?
Ik ga meestal met 'ons' hoopje naar Den Hosp, 1 van m'n vriendinnen werkt er ook. Vrijdags werkt zij tot 19u, dan ga ik ook ongeveer naar den Hosp. Rond 22u komt de rest van ons groepje, en het meeste volk komt zo rond 23u. 's Zaterdags werkt diezelfde vriendin ook tot 19u, maar meestal is ze er al om 15u ofzo (ze begint om 16.30u). Een andere vriendin komt dan tegelijk met haar, dus dan kom ik ook al. Dan babbelen we wat, we gaan eens naar de Bergstraat (winkelstraat) óf we zitten gewoon heel de namiddag (en de rest van de avond & nacht) in den Hosp :p. Ook dan begint het volk pas rond 23u echt te komen, het is echter ook al voorgekomen dat er om 01u nog echt weinig volk was en om 03u kei veel. Raar... Het begint overal echt laat tegenwoordig :) nuja, in Heist dan toch :p |
wij gaan meestal om 23.30 naar de stad en dan tot een uurtje of 4/half 5
|
euhm dat verschilt
als ik naar amsterdam ga ga ik thuis meestal om 7u weg omdat de concerten meestal vroeg beginnen en hierzo gaan we meestal tussen 11 en 1u weg en blijven zo tot rond 4u |
Naar de stad rond een uur of half 12, naar een discotheek een uur later :yes:
Ik ben altijd al ver voor vertrek klaar en wacht 9 van de 10 keer op de anderen :D |
Ik vertrek rond 9.00 naar concert, daar blijf ik tot een uur of 1 a 2 en dan glip ik om 5 voor 2 de kroeg meestal nog binnen :+
|
half 12 ofzo
|
de ene keer na het avondeten al. de andere keer om een uur of 9, en de andere andere keer om iets van 11en. En met uizonderingen van een uur of 12 a 01.00 :z
Naja, voor mij begint een avondje uit in ieder geval al als ik bij vrienden zit, gaan we daarna richting centrum (waagplatz oa) |
12 uur/ half 1 fietsen we aan..
|
Citaat:
|
Ik vertrek meestal rond een uur of 23 - 23.30 en ligt rond 4 - 4,30 terug in mijn nest.
Gisterens om 9uur vertrokken. Een hele tijd in café gezeten. Naar een feestje geweest en terug naar 't café. Da's eigenlijk ook wel tof en het duurt veel veel langer!!!*) |
Ik durf bijna niet te zeggen wanneer wij meestal vertrekken/afspreken. Wij spreken meestal af aan de ingang tussen half tien en tien uur, het neigt meestal wel naar de tien uur. Tot een uur of half twee, twee uur. Hangt ervan af wanneer de fuif juist valt.
|
We spreken meestal rond half 12 af. En als het gezellig is blijf ik tot de tent sluit (meestal rond 4 uur. ) en anders ga ik rond 2 uur weg.
|
Eigenlijk vind ik het jammer dat alles zo laat begint, maar misschien ben ik te ouderwets:+
|
we vertrekken meestal tegen een uur 10/11 ... daarvoor ff indrinken en gezellig wat lullen ...
|
Citaat:
noem het dan voorzitten, of gezellig ff samenkomen.. maar 'indrinken' vind ik een term voor zeer jonge puberale kinders die zich graag willen bezatten voordat ze naar een schoolfeest ofzo gaan... maar hey dat is maar mijn bescheiden mening :7 |
Citaat:
|
Ben ik nou de enige die van zn ouders niet laat weg mag blijven ofzo?
|
Citaat:
|
Mijne zeggen 'je moet op tijd thuis zijn, we hebben geen zin om op je te wachten', dan zeg ik dat ze dat niet hoeven te doen en dan zeggen ze dat ze dat willen zodat ze weten dat ik veilig thuis ben.. Conclusie: ik moet om 11 uur thuis zijn en vind het niet de moeite om dan te gaan
|
ik mag zelf weten wanneer k thuis kom. ze zeggen wel eens "niet te laat thuiskomen he", maar ik hoor nooit gezeik als het eens 6 uur wordt. zeer relaxt
|
Citaat:
Als ze ongerust zijn over je, dan kun je 's nachts toch ff gewoon melden dat je thuis bent? Of wat je kunt doen zodat ze de volgende ochtend weten dat je gewoon in je bedje ligt: voordat je gaat je slaapkamerdeur open zetten. Als die 's ochtends gesloten is, weten je ouders dat je gewoon in bed ligt (zonder dat ze je kamer binnen hoeven te komen). |
Das idd wel extreem, maar het kan ergeren. Een jongen van vroeger op mijn middelbare school mocht met oud-op-nieuw nu op zijn 21e voor het eerst mee stappen..
Ontopic: ik ben student, woon op kamers dus doe alles waar ik zin in heb :o |
het kan nog erger bart. De vriendin van die mof is 20 en moet van dr ouders altijd om 12 uur thuis zijn terwijl haar zusje van 18 zelf mag weten wanneer ze thuis komt :z
|
Citaat:
En ik ben 16 8) |
Citaat:
En ja, ik heb tegenwoordig eigenlijk geen uur meer :) maar ik zit ook heel veel in den Hosp (dat café) en als ik naar een fuif ofzo geweest ben ga ik daarna normaal gezien nog naar den Hosp. K heb echt super ouders daarin! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik maak altijd vantevoren de afspraak hoe laat ik thuis kom, hoe laat dat is maakt mijn ouders niet uit, maar ze willen wel graag weten hoe laat ik thuiskom. En ik mag ook altijd bellen als ik later thuis wil komen. Vind ik opzich wel chill geregeld zo. 8-)
|
Meestal rond half 11 :9 Dan tot half 5/5 uur stappen
& dan heel soms nog FF bij iemand dvdtje kijken *) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
....
uhmz meestal om een uur of half 12... dan drinken we ergens wat en dan begint het wel sown beetje
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.