![]() |
Zijn er hier ook mensen die beleggen?
En dan bedoel ik geen broodjes maar in aandelen of opties? Sinds ik de cursus heb gevolgd ben ik er een beetje verslaafd aan. Dus zijn hier meer beginnende en misschien wel ervaren beleggers en welke fondsen heb je in je portefeuille?
|
nee ,ik doe liever iets met mijn geld waar ik vertrouwen in heb, in zo zeer variabel en fluctuerende zaken zoals aandelen en opties heb ik geen belang, ik adviseer je ook om goed op te passen als je niet net zoals een oom van me tot aan zn hemd aan uitgekleed wilt worden.:no:
|
Ik heb pak hem beet 6 jaar geleden van mn papsie voor 5000 euro aandelen gekregen waarbij k zelf mocht zeggen welke ik wou kopen.. Uiteindelijk heb ik daar 7000 winst op gemaakt.. Toen ik daarna 2 jaar wachtte tot een aandeel zou stijgen en het dat maar niet deed was mijn geduld op en verkocht ik de hele teringzooi en de dag erna steeg het 8| (niks mee verloren though, maar ook niks gewonnen) 8)
Obligaties >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Aandelen |
Beleg niet, maar als ik er de centen voor zou hebben zou ik het wel willen gaan doen.
|
Ik zweer bij getronics, heb er een aardig zakcentje in zitten en ik verwacht dat het een paar keer over de kop vliegt de komende jaren. Ik ben ingestapt op 1,60 en hij staat nu op 1,95. De angsthazen zijn vandaag uitgestapt, want de startkoers was 2,02 :+
|
Heb ik geen geld voor ;)
En moest ik wel wat geld overhebben zou ik het in obligaties steken (als de rente tenminste hoger is dan de verwachte inflatie, wat eigenlijk logisch is :p) |
ik snap echt niets van die zooi :o
|
ja maar obligaties daar is niets aan, het gaat juist ook om de spanning iedere dag, of het zal stijgen of dalen :o
|
opzich lijkt het mij ook wel eens wat, maar dan moet ik eerst de rest van me financiele situatie maar eens op orde hebben 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
dat was ongeveer 2 jaar terug |
Ik beleg ook een klein beetje. Momenteel heb ik Corus en Pharming group en sta op redelijk wat winst, en eigenlijk moet ik het een en ander verkopen maar het stijgt nog steeds gestaag :p
Maarja, verder beleg ik niet met echt grote bedragen. |
Citaat:
|
Alles wat met economie heeft te maken, boeit me echt voor geen r**t :$
|
ik beleg niet. heb er niet echt verstand van en weinig zin om me er in te verdiepen
|
Citaat:
|
flikker op het is heel leuk
|
ik snap daar toch geen hol van man :+
ik heb altijd het idee dat het net zoiets is als gokken. je stopt er geld in en je weet niet of je winst of verlies maakt ofzo. nouja je weet het misschien een beetje maar het kan toch altijd mis gaan? |
Voorkennis is best handig 8)
|
Het is natuurlijk een gok voor 66,6666666666666%
|
ik heb wel een aantal aandelen, ja.
|
Wat ik wel altijd stom vind is als mensen voor grootschalige bedragen als 100 euro gaan beleggen en dan zeggen 'ja, ik heb 40% winst en jij maar 6 (obligaties)' terwijl mijn winst dan nog veeeeeeeeeeeeeeeeer boven hun uittorent 8) 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
zo zijn er aandelen die je pas kan kopen vanaf 1250 euro. |
Citaat:
|
jammer kan ik met niemand praten
|
ik ga liever hard werken.... weet ik ten minste zeker dat er geld in het laadje komt :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.