![]() |
Straks meeting in Heiloo/Alkmaart
Met bertus en Phit :D Eerst naar voetballen (ikke dan, Phit gaat bij Zwarma kijken :z) en daarna Alkmaart in, hopelijk feest vieren met die Duitserts :yes: x-lizz-x durft niet te komen, en Frans Stoffert zit op school:(
|
Have fun :)
|
nou bartje, moet je dr wel bij vertellen dat verder iedereen gewoon welkom is :)
Wie wil er nou niet een keertje naar de mooiste kaasstad van Nederland? 8) Alkmaar is maar 20 minuutjes van Amsterdam Slotertdijk met de trein :z Geïntereseerden nemen gerust contact op via pm of tel ofzo :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Slimmerdsssss jullie moeten het gewoon eerder zeggen. :* |
veel plezier :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom vraag ik jou: hoevroeg moet ik morgen wel niet wakker worden wil ik op tijd op school zijn? ;) |
Have fun! :7
En Heiloo is inderdaad tha bomb he! :p |
Citaat:
ohja, Heiloo is idd de bom karima 8) En Alkmaar is hot |
Citaat:
Regel maar iets voor volgende week, dan heb ik vakantie. :) |
Citaat:
|
Mensjes uit Heiloo gaan ook echt altijd naar Alkmaar he! :p
Maar Alkmaar vind ik ook zeker een leuke stad trouwens :yes: Een keertje geweest, maar dat was echt voor herhaling vatbaar :yes: |
om 16.00 pas in Heiloo? Zit Bart de rest van de dag zeker in die andere stad in Noord-Holland
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
Phit heb ff een foto zitten maken :z
|
Das gezellig, samen computeren! Doen Saar en Bunny ook altijd ze
|
Citaat:
|
sukkels :9
|
*kuch*AZ door*kuch* O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wast leuk??
|
Citaat:
en kwakjong, dat was toch best lachen achteraf toch? :D |
haha
mooizo :d |
belt bart 's nachts op om te horen hoeveel meiden ie heeft versiert :z
|
Citaat:
maar volgende week kunnen we eindelijk iets terug doen voor je kapotte fiets(en)|:( :yes: want zo zijn wij *) |
Citaat:
Ja, het was weer de moeite waard, de wedstrijd beetje jammer, Aachen had door moeten gaan, maar daarna in de kroeg kwamen we één of andere vriendin van Phit tegen waarmee we de hele avond slap hebben lopen ouwehoeren. Schlagers werden aangevraagd en meteen weer afgezet 8), en de nodige biertjes die we af en toe maar voor de helft betaalden besteld :D Die miep was trouwens best dom, ze had familie in Duitsland, maar wist niet wat knap betekende in het Duits. Daardoor dacht ze dat ik haar lelijk vond, hehe :D Ging ze de hele avond herhalen: jij vindt mij toch niet knap :z Tevens had Phit een Duits shirt aan, als pro-Hollander!! |
Citaat:
ja kun je hem laten verdwalen in zn eentje |
Citaat:
maarrrr heeey je woont in arnhem, kom je ook volgende week ff indrinken en uit???:z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En Arie ook, maar die had zijn telefoon uitstaat :no:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.