![]() |
Brillemeister
ik wil graag wat opheldering en omdat ik het gevoel heb dat ik niet de enige ben :+ niet via pm :p zie het als een openbare vraagbaak aan Brillemeister :p
ik las ergens dat je zei dat Nederlandse tieners schijnbaar beter engels kunnen dan Amerikanen, maar vervolgens vertaal je het woord Airport voor ons en je schrijft VSA in plaats van USA.. vertel eens wat je hier doet, waarom je als Amerikaan hier zit en hoe het in vredesnaam kan dat je (voor zover ik heb gezien) foutloos Nederlands schrijft? :9 |
USAaaiii
|
VSA, verenigde staten van amerika
|
Citaat:
wel VS, of USA, maar nooit VSA ik krijg het idee dat hij het idee heeft dat Amerika voor ons grooot en machtig en onbereikbaar is en dat we tegen hem op kijken omdat hij Amerikaan is :o vandaar :+ projectie :p |
Citaat:
|
Ik zwoeg deze post te begrijpen. Maar, ja, ik kan schrijven et spreken enige Nederlands. Mijn familie lacht wanneer ik probeer hen enige Nederlands te onderrichten...zij zijn dom, hoewel.
Zo. Is mijn Nederlands fatsoenlijk? |
je nederlands is soms wel te begrijpen, maar ik heb er ook geen moeite mee als je engels typt omdat het dan meestal begrijpelijker is.
|
Citaat:
|
Boredom.
|
Citaat:
|
Citaat:
BOOOOOOOOOOOOORING © The Young Ones |
Citaat:
|
Citaat:
:+ |
Reageer dan sletten :+
|
Citaat:
|
Why are you calling me a slut? :[
Why don't you stick your head up your ass...See if it fits :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Got that right :Y)
|
Could you learn me English?
I'd like to be aupair in England or USA. |
Citaat:
|
Citaat:
Bijvoorbeeld, "Could you learn me English?" is verkeerd. Het zou moeten zijn "Could you teach me English?" Dat is "tietj" uitgesproken, eenvoudig zo dat jij weet. |
Citaat:
|
je ontwijkt de vraag.
your'e evading the question. |
------- ) you're :)
|
hier neem een mier ;)
|
Citaat:
Well thank you very much! :) |
euuhm.. ja denk het wel!!!
|
Citaat:
Hoe ontwijk ik de vraag? |
door de vraag niet te beantwoorden
by not answering the question asked |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.