![]() |
ai , spannend!
Dahm sluit dit topic en klaar.
|
sterkte meid
(ook voor je vriendin, de zal het nog harder nodig hebben) :* |
Citaat:
Ik zit te trippen hier, Ik hoor het pas rond 9uur, moet zo beginnen met werken en dan weten ze het nog niet, aaaah!! |
Sterkte voor jullie allemaal... :*:*
sjonge, wat is het toch de laatste tijd :no: |
Citaat:
|
Neehoor schatje. Jij wel een beetje he :( :aai: :*
|
Ik zou hier nooit een topic openen als een familie lid/ikzelf kanker had en daar uitslag van zou krijgen dat is info die jullie niet hoeven te weten, ik snap ook geeneens waarom ze het posten.
|
omdat ze dr mee zit en daarom de behoefte heeft om het te delen? dat heeft volgens mij niets met een tekort van aandacht te maken.
sterkte meid :* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
laat verdomme allemaal maar. :|
|
Ik moet eigenlijk zeggen dat ik het met pakspul eens ben... als mij zo iets zou overkomen zou ik het hier niet op internet neer gaan kwakken waar je het grootste gedeelte nog geen eens kent van de personen en het gaat hun ook niks aan...
|
Citaat:
:wave: Als zij het nou fijn vind om juist dr probleempjes op internet neer te planten, zodat ze het even kwijt kan. Daar is toch niks mis mee of wel soms? |
ik vind het nogal hele erge persoonlijke dingen om hier neer te planten, vooral als het over iemand anders gaat :wave:
|
Citaat:
|
khoop dat t goed afloopt, kword er zelf zenuwachtig van |:(
|
Citaat:
Laten we allemaal mooi onze familie leden op internet zetten en zeggen welke ziekte ze hebben Persoon x [foto] HEEFT KANKER !! wh000tt :{ |
Citaat:
|
ja maar zeg dan gewoon niks ofzo...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.