![]() |
Tag voor war
Welke tag zetten we voor onze namen als we de UT'99 war spelen tegen scholieren.com
opgeven om mee te spelen in deze war kan altijd nog klik hier... http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=51734 |
ik zou graag mee willen doen maar ik heb het spel niet :+
|
euuhm.. dan word het inderdaad moeilijk ja :P haha....
misshcien heeft iemand een ftp server ofzo waar het spel op gezet kan worden ? |
als ik jou was, zou ik de 2e doen, alleen zonder de <>
[ll.com] dus :p |
zou ook kunnen :P
|
kom der niet uit zo als de poll zo blijft :P
|
ik zou voor [ll] of [ll.com] gaan en ik heb geen zin om te stemmen
|
[ll.com]
|
ok dan word het
[ll.com] |
maakt me niet zoveel uit, kan het niet -> ll<name>.com?
bv. llkolkie.com llhegje.com:thumbsup: |
dat ziet er toch niet uit?
|
ik vind eerlijk gezegt [ll.com]kolkie en [ll.com]hegje toch wel mooier... niet dan ?we
|
nee:P
deze ziet er toch ook goed uit, van mn ouwe clan. myH2O . Hegje maar is goed, is het voor of achter de naam?? |
voor de naam....
|
wrm niet erachter.... geef me nou ook eens mn zin....:notgood:
|
ervoor staat iig netter en overzichtelijker 8)
|
Ja, dan zie je meteen in welk team diegene zit zonder eerst de hele naam te lezen ;)
|
dan kijk je toch eerst naar het einde van de naam:7
|
zover ik ben tegengekomen, doet niemand dat :?
|
het is dus wel uniek?
|
IK weet niet hoeveel jij Arabisch leest, maar in Nederland lezen we van links naar rechts :p
En het is standaard in games om eerst de clan te doen en dan je nick :) Bv ik vroeger in Diablo 2: CoJ-koffiebekertje :p |
ik heb zovaak mn tag achter mn naam gehad, is wel leuker, en niet te irri zoals veel -<><>-_-shit in de naam, maar ik vind nogsteeds ll<naam>.com moet zijn :p
|
voor die update moet ik een cd in mn ding doen.... heb ik niet.... iemand een crack of heb ik nu een probleem?:'(
|
leuk, maar is ut dan nog te koop? ik heb er wel een paar euro voor over
|
Citaat:
|
Citaat:
:loser: |
en ben ik daarvoor meteen een loser, eerste keer sinds lang geleden dat ik ut '99 speel. vind je het gek dat ik het niet weet???:loser:
|
hou t netjes, dank je
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.